سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی یک سال گذشته صورت گرفت؛

بهره‌مندی بیش از 3000 فراگیر از آموزش‌های كوتاه مدت هنر در "جهاد دانشگاهی البرز"

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از بهره‌مندی سه هزار و 200 فراگیر از آموزشهای كوتاه‌مدت در مرکز آموزش تخصصی هنر جهاد دانشگاهی طی یک سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز؛ منیره سهرابی با اعلام این خبر گفت: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت عمومی و تخصصی در رشته‌های علوم پزشکی، فنی - مهندسی، کامپیوتر، زبان‌های خارجه، دوره‌های هنری، مدیریت و حسابداری را در چهار مرکز آموزشی در استان البرز ارائه می‌دهد.

وی افزود: مرکز آموزش تخصصی هنر جهاد دانشگاهی دومین مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی البرز است که در راستای رسالت آموزشی، از سال 1381 فعالیت‌های خود را در دو سطح عمومی و تخصصی در رشته‌های مختلف هنری، با همکاری نیروهای متخصص و استادان دانشگاهی آغاز نموده است. 

سهرابی خاطرنشان کرد: این مرکز با هدف ارتقای سطح فرهنگ و هنر افراد جامعه و افزایش مهارت‌های افراد علاقه‌مند، با برگزاری دوره‌های آموزشِ عكاسی، دكوراسيون داخلی، نقاشی و طراحی، پتينه، طراحی و دوخت لباس، سفالگری، ساخت زيورآلات، نقاشی دیواری و انیمیشن در کرج مشغول به فعالیت می‌باشد.

سهرابي با بيان اين‌كه اكثر اين دوره‌ها به نحوی در جامعه كاربردی و مورد نياز است افزود: غالب فراگيران با گذراندان اين دوره‌های آموزشی ضمن آموختن يك مهارت می‌توانند سريع جذب بازار كار شوند و از اين طريق كسب درآمد نمايند.

وی تصریح کرد: در مرکز آموزش تخصصی هنر جهاد دانشگاهی طی یک سال گذشته سه هزار و 200 فراگیر از آموزش‌های هنری و تخصصی این مرکز بهره‌مند شدند و با توجه به استقبال از دوره‌های هنری و بهره‌مندی بیشتر علاقه‌مندان، عناوین این دوره‌ها گسترش خواهد یافت.

گفتنی است مرکز آموزش تخصصی هنر جهاد دانشگاهی در کرج، میدان مادر، ابتدای درختی واقع است و علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از عناوین دوره‌ها می‌توانند با شماره تلفن 2-33554450 تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.