سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائید رحمت در تذکر شفاهی مطرح کرد

لزوم اجرای مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور به لرستان

نماینده مردم درود و ازنا ضمن تشکر از رئیس‌جمهور و هیئت دولت در سفر به استان لرستان گفت: در این سفر مصوباتی صورت گرفت که لازم است به آن رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عباس قائید رحمت نماینده مردم درود و ازنا در مجلس در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در استان لرستان گفت: در این سفر مصوباتی صورت گرفت که لازم است به آن رسیدگی شود.  
 
وی ادامه داد: تخصیص خوراک انرژی، افزایش تخصیص آب، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، ایجاد خط اعتباری حمایت از تولید از جمله مصوباتی بود که با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری استان لرستان لازم است که به آن توجه شود.
 
قائید رحمت در تذکری خطاب به وزرای صنعت، دادگستری، تعاون، راه و شهرسازی، نیرو و فرهنگ ارشاد اسلامی گفت: چرا فولاد ازنا تعیین تکلیف نمی‌شود؟ چرا بال انداز درود به بهره‌برداری نمی‌رسد؟ چرا صنایع قضایی و آب معدنی این شهرستان تعیین تکلیف و رسما به مزایده گذاشته نمی‌شود؟  
 
نماینده مردم لرستان افزود: چرا کارخانه کفش غزال درود با حدود بیش از یک دهه، همچنان تعطیل است، علت تعلل وزارت راه و شهرسازی در آغاز عملیات اجرایی ساخت کنارگذر درود و تکمیل محور ازنا- شازند با توجه به حادثه خیز بودن این جاده چیست؟
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: علت بی توجهی وزارت فرهنگ در تکمیل فرهنگسراها و سالن‌های آمفی تئاتر درود و ازنا چیست. چرا وزارت نیرو مشکل آب شرب محور روستایی درود و ازنا را حل نمی‌کند.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم خطاب به رئیس جمهور گفت: متاسفانه هنوز برخی مدیران ضعیف دولت قبل کارشکنی می‌کنند و همین امر موجب نارضایتی مردم شده لذا چرا شایسته سالاری که به مردم وعده داده بودید اجرایی نمی‌شود.
 
قائید رحمت در پایان خاطر نشان ساخت: با وجود مثبت بودن جلسات دولت و مجلس اما این جلسات نتیجه و خروجی خوبی ندارد لذا باید علاوه بر روسای کمیسیون‌ها نمایندگان نیز فرصت بیان دغدغه خود را داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت ، عملیات ، مزایده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.