رئیس تماشاخانه ایرانشهر با بیان اینکه سال آینده از اثرهای برگزیده تماشاخانه انتظامی برای اجراهای بیشتر در تماشاخانه ایرانشهر استفاده خواهیم کرد، گفت: بسیاری از هنرمندانی که اکنون در سالن‌های بزرگ اجرا دارند یا در جشنواره‌ها می‌درخشند از سالن‌های کوچک شروع کرده‌ و با خلاقیت و پشتکار توانایی خود را اثبات کرده‌اند.

باعث افتخار ماست که فصل نامه ناکوک در تماشاخانه انتظامی به روی صحنه رفت/ فصل نامه ناکوک میزبان مجید سرسنگی مدیر عامل خانه هنرمندان"مجید سرسنگی" بعد از تماشای اجرای نمایش فصل‌نامه ناکوک در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه این نمایش کار فرم و بدیعی بود که اجرای آن با موسیقی همراه است، گفت: هماهنگی بین اعضای گروه بسیار خوب و قابل توجه است که این امر نشان‌دهنده تمرین بسیار بالای بازیگران فصلنامه ناکوک بود.

رئیس تماشاخانه ایرانشهر به متن فصل نامه ناکوک اشاره کرد و تصریح کرد: متن کار در سطح خوبی نوشته شده اما دارای پیچشهایی است که اگر مخاطب بخشی از کار را ازدست دهد یا متوجه آن نشود، شاید کل مفهوم را آنگونه که مطلوب نویسنده است را درک نکند ولی اگر با تمرکز کار را پیگیری و تماشا کند و متن را بشناسد به خواسته نویسنده نزدیکتر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: فصلنامه ناکوک در تئاتر کلاسیک و متداول ایده‌ای جدید است که باید با تمرین زیاد به روی صحنه برود و بازخورد تماشاگران نیز مورد توجه قرار بگیرد به هرحال هر تجربه‌ای این امکان را دارد که در کشور ما جواب ندهد اما در کشور دیگری با جغرافیا و فرهنگ دیگر مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرعامل خانه هنرمندان با بیان اینکه اینگونه کارها نیاز به نظرسنجی مخاطبان و تماشاگران دارد، بیان داشت: باید انفصال بخش‌هایی را که میان مخاطب و نمایش وجود دارد را مورد بررسی قرار داد و به لحاظ فرم و محتوا این انفصال را ترمیم کرد.

سرسنگی با بیان اینکه در اختیار گذاشتن فضا برای اجرا بهترین تشویق خانه هنرمندان برای قشر جوان به شمار می‌رود، اظهار داشت: در حال حاضر سه اجرای متفاوت در تماشاخانه انتظامی به روی صحنه رفته است و تمام سعی ما براین بوده که هنرمندان خلاق، جوان، صاحب فکر و اندیشه فضایی برای ارائه اجراهای خود داشته باشند تا مورد توجه دیگر گروه‌ها قرار بگیرند.

رئیس تماشاخانه ایرانشهر  تصریح کرد: بسیاری از هنرمندانی که اکنون در سالن‌های بزرگ اجرا دارند یا در جشنواره‌ها می‌درخشند از سالن‌های کوچک شروع کرده‌اند و با خلاقیت و پشتکار توانایی خود را اثبات کردند.

وی گفت: در نظر داریم سال آینده از کارهای برگزیده تماشاخانه انتظامی برای اجراهای بیشتر در تماشاخانه ایرانشهر استفاده کنیم.

سرسنگی در پایان از گروه و عوامل اجرایی فصل‌نامه ناکوک قدردانی و خاطرنشان کرد: هماهنگی میان اعضای گروه به سادگی بدست نمی‌آید و باعث افتخار ماست که فصل‌نامه ناکوک در تماشاخانه انتظامی به روی صحنه رفت.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار