سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی: کی روش برای ایران کاری نکرده است/ لیگ چهاردهم ضعیف‌تر از لیگ سیزدهم می‌شود

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش برای ایران کاری نکرده که اینقدر طرفدار دارد.

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کی‌روش در جام جهانی برای تیم کشورمان کاری نکرده که این قدر در ایران طرفدار دارد تیم ملی ما حتی مقابل تیم های بحرین و لبنان نیز با سیستم دفاعی بازی کردیم و بازنده از زمین خارج شد و فقط یک بازی را باز بازی کرد که آن هم 3 بر یک به بوسنی باختیم.
 
 وی ادامه داد: این مربی 15 میلیارد می خواهد که سرمربی تیم ملی ما شود اما اگر بخواهیم مقایسه ای با دیگر سرمربیان انجام دهیم سرمربی آرژانتین به پول ایران سه میلیارد تومان دستمزدش بوده است که این تیم را به مقام نائب قهرمانی جام جهانی رساند.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد قرعه کشی لیگ برتر اذعان داشت: من خودم شب گذشته در مراسم قرعه کشی لیگ برتر و جام حذفی بودم نسبت به سال های گذشته مراسم این دوره خیلی بهتر برگزار شد و دیگر تعیین نکردند که چه بازی در چه هفته ای برگزار شود و اگر یک تیم تهرانی میزبان باشد و تیم مقابل آن پرسپولیس یا استقلال باشد نباید حتما این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.
 
وی ادامه داد: میزبان مکان مسابقه را تعیین می کند مثلا نفت می‌خواهد  بازی‌های خود را که میزبان هست در ورزشگاه دستگردی برگزار کند مگر آنکه بخواهد در آمد بیشتری کسب کند آن وقت می‌تواند ورزشگاه آزادی را اجاره کند.
 
 پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: نکته قابل توجه این قرعه کشی آن بود که پرسپولیس و استقلال در هفته آخر لیگ به مصاف هم  می‌روند.

** من مربی تیم تراکتور نیستم

ابراهیمی در مورد مربی‌گری در تراکتورسازی گفت: من مربی تیم تراکتورسازی نیستم، خود خطیبی سرمربی تیم با من تماس گرفت و به من گفت که می‌خواهیم از تجربیات شما در تراکتور استفاده کنیم و نتایج خوبی را در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بدست آوریم.

وی ادامه داد: به من گفتند تا 10 روز دیگر با شما تماس می‌گیریم تا آن وقت بازیکنان مدنظرمان را جذب می‌کنیم اما تماسی با من نگرفتند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بعد از مدتی با من تماس گرفتند و به من گفتند که قرار است تیم در تهران اردو بزند و شما آنجا به تیم تراکتور ملحق می‌شوید مثل اینکه از پیشنهادی که به من داده‌اند پشیمان شدند و من اصلا یک روز هم تمرین تراکتور نرفتم.

** ساختار فوتبال ایران اشتباه است

ابراهیمی در مورد ساختار فوتبال ایران اذعان کرد: ساختار فوتبال ایران اشتباه است و باید تمام تیم‌ها خصوصی شوند، پرسپولیس طی 12 سال گذشته 16 مدیرعامل را عوض کردند و هیچ مدیری ثبات کاری ندارد.

وی ادامه داد: هر 16 تیم لیگ می‌خواهند که قهرمان شوند این اگر به صورت رقابتی باشد خوب است اما هیچ تیمی ریسک نمی‌کند و از بازیکنان جوان استفاده نمی‌کند.

وی بیان کرد: جوانان زیاد با استعدادی در ایران وجود دارند که استعدادشان از بین می‌رود، مدیران و سرمربیان باشگاه‌ها دنبال بازیکنان صاحب‌نام هستند.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: من 15 سال در پرسپولیس بودم و جوانان زیادی را به این تیم آوردم و همان جوانان به تیم ملی کشورمان راه پیدا کردند، متأسفانه سرمربیان کشورمان ترسو شده‌اند و من فکر می‌کنم لیگ برتر امسال از دوره قبل لیگ برتر ضعیف‌تر می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۰:۲۰ ۲۶ تير ۱۳۹۳
مربی درجه 4دنیا ازمربیان ایرانی بهترند
اميد
۰۲:۳۰ ۲۵ تير ۱۳۹۳
من هم اگر مربي ايران بودم جايگاهم از نظرفيفا خيلي بهتر ميشد
از 4 تيم گروه چهارم شدن هنر دارد؟
احسان
۲۲:۴۷ ۲۴ تير ۱۳۹۳
ساختار ایران بخاطر مربیان مثل شما خراب شده که کی روش باید برود از خارج از لیگ ایران بازیکن بیاورد
محمد
۲۲:۴۵ ۲۴ تير ۱۳۹۳
بابا سر مربی
هههههههههههه
پروین جوانان را میاورد یا شما
هههههههههههه
زینب
۲۲:۴۴ ۲۴ تير ۱۳۹۳
هههههههههههههههه
بااین کارشناسی خندیدیم
حسین
۲۲:۴۰ ۲۴ تير ۱۳۹۳
وقتی برای اولین بار از گروه خودمان به عنوان سر گروه صعود کردیم باهمین مربی بود
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۴ تير ۱۳۹۳
باید قبول کنیم که لیگمون اصلا خوب نیست ولی نباید بندازیم گردن مربی تیم ملی وظیفه فدراسیونه نه لیک
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۴ تير ۱۳۹۳
کسانی گه قراردادهای میلیاردی با کی روش می بندند بیت المال را بین خودشان تقسیم می کنند. کمی هم به فکر کودکان گرسنه باشند.