سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

در حال حاضر پردیس ازسالم ترین آب مصرف می کند

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: مرکز تصفیه خانه آب پردیس به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده در حال حاضر مردم این شهر سالم ترین آب استان تهران را مصرف می کنند.

حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب پردیس تا دو سال دیگر تکمیل و دو بیمارستان در این شهرستان تا اول مهرماه و هفته دولت سال جاری افتتاح می شود.

وی ادامه داد: در شهرستان پردیس دو موضوع حیاتی شامل توسعه مراکز درمانی و بیمارستانی و همچنین تهیه و توزیع آب مناسب در شبکه های آبرسانی مطرح است که این دو امر مهم طی بازدیدهای متعدد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کریمی با اشاره به طرح تصفیه خانه فاضلاب پردیس نیز افزود: علاوه بر تصفیه خانه آب، پروژه تصفیه خانه فاضلاب نیز در مناطق شرقی شهر پردیس امور عمرانی را پشت سر می گذارد.

معاون عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: طرح تصفیه خانه فاضلاب پردیس در راستای ارتقای سطح سلامت اهالی و همچنین حفاظت از محیط زیست باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود؛ پروژه مذکور بنا به دلایلی متوقف شده بود اما طی سه ماه گذشته فعالیت عمرانی را از سر گرفته ولی به سبب نیاز به اعتبارات بسیار، چندان فعال نیست.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم از اعتبارات استانی به طرح یاد شده تزریق کنیم اما به هر روی پروژه ای با این وسعت نیازمند بازه زمانی دستکم دو ساله است تا تکمیل و به بهره برداری برسد، تا تحقق این هدف باید از آب شرب اهالی و همچنین محیط زیست منطقه به بهترین شکل ممکن محافظت کرد.

کریمی اضافه کرد: در حال حاضر دو بیمارستان "الغدیر" و "شفاء" در شهرستان پردیس مراحل عمرانی و آماده سازی خود را سپری می کنند.

معاون عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: بیمارستان خیری الغدیر به لحاظ مسائلی نظیر آب، برق و سایر نیازمندی ها با برخی نهادهای اداری مشکلاتی داشت که خوشبختانه امور مطروحه طی نشستی با مسئولان امر رفع شد.

وی با اشاره به شرایط دیگر بیمارستان در حال احداث شهرستان پردیس نیز افزود: دیگر بیمارستان شهرستان پردیس با نام شفاء که به همت جمعی از پزشکان مجرب و متعهد کشورمان احداث شده نیز مورد بازدید قرار گرفت که امیدواریم این مجموعه تا هفته دولت افتتاح و در اختیار اهالی شهر پردیس قرار گیرد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.