سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حواشی کنسرت بابک جهانبخش

بابک جهانبخش در سومین هفته از فستیوال بزرگ کنسرت های پاپ در جزیره کیش با استقبال کم نظیر علاقه مندان به روی صحنه رفت.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ این کنسرت که با اسقبال بسیار خوب مخاطبان رو به رو شده بود، با قطعه «اکسیژن» آغاز شد. سپس این خواننده جوان قطعاتی از آلبوم های «من و بارون»، «اکسیژن»، «زندگی من»، «احساس» و «چی شده» را برای علاقه مندان خود اجرا کرد.

اعضای ارکستر بابک جهانبخش در این کنسرت را رضا تاجبخش، یاشار خسروی، مسعود همایونی، بابک ریاحی پور، ایلیار خسروی، علیرضا میرآقا، بهنام حکیم و انوشیروان تقوی تشکیل می دادند که سرپرستی ارکستر بر عهده یاشار خسروی و رهبری آن را رضا تاجبخش عهده دار بودند.

حواشی کنسرت:

قطعه «دلتنگی» که چندی پیش در فضای مجازی منتشر شده بود برای اولین در این کنسرت اجرا شد که همخوانی خوب مردم، نشان از موفقیت این قطعه در این مدت زمان کوتاه می داد.
 
از میانه‌های کنسرت، حضار از بابک جهانبخش می خواستند قطعه پرطرفدار «برف» را اجرا کند که در نهایت این اتفاق رخ داد و در هوای 42 درجه جزیره کیش، قطعه «برف» اجرا شد.

جهانبخش پیش از اجرای قطعه «من و بارون» که همانند دیگر کنسرتهایش یکی از محبوب ترین قطعات این کنسرت بود، گفت: امشب جای رضا صادقی اینجا خالی است که این قطعه را با هم بخوانیم. سپس «من و بارون» اجرا شد که اکثر قسمت های این آهنگ با همخوانی بسیار خوب حاضران همراه بود.

لازم به ذکر است؛ تهیه کنندگی این کنسرت بر عهده علی آقایی نسب و هلدینگ «مهکام» بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: حواشی ، کنسرت ، پاپ ، جزیره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۹ تير ۱۳۹۳
خوبه ولئ عکساش کمه