30 شب در "ضیافت الهی "

"ضیافت الهی" عنوان برنامه ای از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران است که قبل از لحظات ملکوتی افطار بر روی آنتن شبکه تهران می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، محمد تقی فاضلی تهیه کننده " ضیافت الهی " در توضیح ساختار این برنامه گفت: این برنامه بصورت زنده قبل از افطار به مدت 40  دقیقه در ماه مبارک رمضان با ساختار و ترکیبی جدید به نویسندگی رضا کابلی  از شبکه تهران پخش می شود. 

 فاضلی ادامه داد: اجرای این برنامه را مجید یراق بافان بر عهده دارد و دعوت از خوانندگان و بازیگران مطرح کشور، دیدار با مددجویان سازمان بهزیستی، سرای احسان، تجلیل از خانواده‌های شهدای مفقود الاثر و همچنین مسابقه پیامکی همراه با جوایز نفیس از جمله آیتم‌های مهم این برنامه خواهد بود.
 
تهیه کننده برنامه " ضیافت الهی "با بیان اینکه  خوانندگی تیتراژ این برنامه به رضا صادقی ، امید حجت و فریدون پیشنهاد داده شده است ادامه داد: شعر این برنامه در مراحل تصویب و بررسی است.

برنامه "ضیافت الهی" در ماه رمضان میزبان خوانندگانی همچونی قاسم افشار، مجید اخشابی، محمد علیزاده، رضا صادقی، فریدون آسرائی، مهراج محمدی،مانی رهنما، حامی، بهرام پائیزی، بنیامین بهادری، حمید خندان، چنگیز حبیبیان، بابک جهانبخش، رحیم شهریاری، مهرداد شهسوارزاده، بهنام علمشاهی، امیر تاجیک، مازیار عصری و شهرام زندی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار