سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاخص "سهام" در بازار آسيا افزايش يافت

در حالي که معامله گران در انتظار اطلاعات اقتصادي هستند که قرار است اين هفته منتشر شود شاخص سهام امروز دوشنبه در بازار آسيا افزايش يافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،شاخص سهام توکيو 33 صدم درصد افزايش يافت و بر ارزش سهام هنگ کنگ ، سيدني و سئول به ترتيب 94 صدم درصد ، 52 صدم درصد و 49 صدم درصد افزوده شد.  

شاخص سهام در بازار شانگهاي نيز سير صعودي داشت و 16 صدم درصد افزايش يافت.
ارزش سهام در حالي افزايش يافت که قرار است روز چهارشنبه اطلاعات مربوط به توليد ناخالص داخلي چين در سه ماهه دوم امسال به همراه اطلاعات ديگري درباره بهاي خرده فروشي و توليدات صنعتي منتشر شود.  

به گزارش خبرگزاري فرانسه از هنگ کنگ ، اين اطلاعات در حالي منتشر مي شود که نگراني ها درباره چشم انداز اقتصادي چين به عنوان موتور اصلي رشد اقتصادي جهان به دنبال نمايان شدن نشانه هاي مثبت اقتصادي در سه ماهه دوم و نيز تدابير دولت براي افزايش رشد اقتصادي کشور رو به کاهش گذاشته است.  

سرمايه گذاران همچنين در انتظار انتشار اطلاعات اقتصادي مربوط به بهاي خرده فروشي در آمريکا و نيز گزارش مربوط به نشست کميته سياستگذاري بانک مرکزي استراليا هستند که قرار است فردا منتشر شود.  

در همين حال شاخص سهام در بازار وال استريت نيز سير صعودي داشت و شاخص سهام داو جونز با 17 صدم درصد افزايش به 16 هزار 943 مميز 81 واحد رسيد.  
ارزش سهام اس اند پي نيز 15 صدم درصد افزايش داشت و به هزار و 967 مميز 57 واحد رسيد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: سهام ، شاخص ، رشد ، جهان ، اقتصادی ، صعود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.