سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرکت رادیو تهران به سمت تحکیم مبانی انقلابی و اسلامی

رادیو تهران در دور جدید فعالیت‌های خود با شناخت صحیح از جامعه و موقعیت جمهوری اسلامی، ضمن تقویت شادابی و تحرک اجتماعی، جهت‌گیری خود را به سمت تحکیم مبانی انقلابی و اسلامی جامعه تنظیم کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "صدای پایتخت" که قدیمی‌ترین رادیوی کشور است مدتی است که دستخوش تحولاتی شده است. حرکتی رو به جلو که امید موفقیت و ارتقاء برنامه‌های آن را وعده می‌دهد و بی‌شک با استقبال مخاطبین و افزایش شنوندگان همراه خواهد بود.

"رادیو تهران" در دور جدید فعالیت‌های خود با شناخت صحیح از جامعه و موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه و جهان، ضمن تقویت شادابی و تحرک اجتماعی، جهت‌گیری خود را به سمت تحکیم مبانی انقلابی و اسلامی جامعه تنظیم کرده است.

به گزارش خبرنگار ما، این رادیو در دوره ی جدید فعالیت ها، ضمن ارتقای سطح علمی تیم مدیریتی، برنامه‌ریزی تولید و پخش خود را در سطح گسترده ای تغییر داده و به اصطلاح پوست اندازی کرده است.

در این دوره، برنامه‌هایی که تقریباً به پایان راه خود رسیده بودند جای خود را به برنامه‌های شاداب‌تر داده‌اند که نمونه بارز آن برنامه "صد در صد" است که و از بعد طنز قوی و دلچسب است، از نقاط سخیف و لومپنیسم عاری است. و نیز موجب درخشش هنرمندانی شده که قبلاً در سایه بودند.

همچنین برنامه‌های جدیدی که مبانی انقلابی و دینی را تحکیم می‌کنند، مانند "گام‌های انتظار" که به تبیین جایگاه علمی و مکتب فکری و سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخته و عملاً در گستره‌ی رسانه ملی گام در حیطه ی جدیدی در تعمیق بینش دینی ـ ملی گذاشته است.

برنامه های جدید شبکه تهران، مانند انواع مشاوره‌های تربیتی، اجتماعی، حقوقی، ورزشی، برنامه‌های مورد علاقه سالمندان پایتخت، برنامه‌های مستمر گفتگو محور و میزگرد در حوزه های سیاسی، ورزشی، دینی و اجتماعی... که این همه موجب افزایش مخاطبان شبکه شده که مرهون تلاش مدیران و بیش از همه تهیه کنندگان، مجریان، گزارشگران و برنامه سازان شبکه است که تلاش های خود را گسترش داده اند.

در این بین جریانی مشکوک با خاستگاه سکولار که ظاهرا از جهت‌گیری جدید شبکه تهران -که با هدف تقویت مبانی انقلاب اسلامی شکل گرفته - نگران و برآشفته است، سیاست خبری جدیدی را برای تخریب مدیران و دست‌اندرکاران این شبکه وزین آغاز کرده و در این مسیر از دروغگویی و اتهام زنی و سیاه‌نمایی دریغ نورزیده است!

طبیعی است که دست اندرکاران متعهد این رادیو بی‌توجه به این کارشکنانی‌ها باید همچنان به کار خود ادامه داده و قضاوت را بر عهده مخاطبین و شنوندگان منصفی بگذارند که بهتر از هر کس بر بی‌اعتبار بودن اتهامات اذعان خواهند داشت.

منبع :سایت بصیرت

انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، تهران ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.