سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدمیاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ساماندهی کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی در دستور کار دانشگاه آزاد

مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد گفت: آزاداندیشی و کرسی‌های نظریه‌پردازی در دانشگاه آزاد محور برنامه‌هاست، اظهارداشت: کرسی‌های آزاد اندیشی با هدف ایجاد فضای سیاسی پرنشاط برای دانشجویان و اساتید و پرنگ‌تر شدن مقوله اسلامی شدن دانشگاه‌ در دستور کار دانشگاه آزاد قرار دارد.

"علی قدمیاری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه تربیت دانشجویانی با بینش سیاسی در دانشگاه‌ها، اظهار داشت: ایشان همواره تاکید داشتند که دانشگاه‌ها باید زمینه‌ای را فراهم کنند تا دانشجویان آگاهانه و قانونمند فعالیت سیاسی داشته باشند. 

وی با تاکید بر اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشگاه‌ نباید جولان‌گاه احزاب و باشگاه‌ سیاسی شود، اضافه کرد: ماموریت اصلی‌ دانشگاه‌ توسعه علم، فناوری و تربیت نسلی جوان در ایامی است که بخشی از زندگی و حیات فرهنگی خود را در محیط دانشگاه می‌گذراند.

مشاور رییس دانشگاه آزاد افزود: باید در تربیت دانشجو به مسائل سیاسی هم پرداخته شود، اما این مهم به نحوی صورت پذیرد که در ماموریت اصلی دانشگاه که پرورش علم، فناوری و توسعه دانش است مانع ایجاد نشود.

قدمیاری تاکید کرد: فضای سالم و پرنشاط برای فعالیت سیاسی دانشجویان و هویت مستقل دانشگاه از احزاب از موکدات رهبر معظم انقلاب است که ما نیز تلاش می‌کنیم تا دانشجویان بازیچه احزاب، گروه‌ها و جناح‌ها نشوند.
 
مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه آزاداندیشی و کرسی‌های نظریه‌پردازی در دانشگاه آزاد محور برنامه‌هاست، اظهارداشت: کرسی‌های آزاد اندیشی با هدف ایجاد فضای سیاسی پرنشاط برای دانشجویان و اساتید و پرنگ‌تر شدن مقوله اسلامی شدن دانشگاه‌ در دستور کار دانشگاه آزاد قرار دارد. 

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.