سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت /

استقرار منجیان غریق در سواحل گیلان

ناجیان غریق در 50 طرح سالم‌سازی عمومی، دولتی و خصوصی گیلان مستقر شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، رئیس هیات نجات غریق و غواصی گیلان گفت: در هر طرح سالم‌سازی گیلان 10 نفر مرد و زن در نوبت‌های مختلف به کار غریق نجات ، کمک و هدایت مهمانان در سواحل مشغول هستند.

سید امیر نوری‌سادات که در نخستین مراسم سالگرد درگذشت روزبه فقیه‌کیا ؛ منجی غریق فداکار در انزلی سخن می گفت ، افزود : علاوه بر طرح های سالم سازی در گیلان 300 منطقه خطرآفرین شنا شناسایی شده است و 120یاور منجی و نجات غریق در این گونه سواحل استقرار یافته اند.

وی به همه مسافرانی که برای استفاده از دریا به سواحل گیلان سفر می‌کنند توصیه کرد حتما از طرح‌های سالم‌سازی و مناسب شنا کردن استفاده کنند زیرا شنا کردن در خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا و مناطق ممنوع به قیمت از دست دادن جان انسان تمام خواهد شد.

روزبه فقیه‌کیا ؛ منجی غریق 23 ساله گیلانی در 17 تیر ماه سال گذشته پس از نجات جان سه نفر در ساحل قوی بندر انزلی به دلیل ایست قلبی ناشی از فشار عملیات نجات جان خود را از دست داد.


انتهای پیام /


برچسب ها: ناجیان ، غریق ، گیلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
bolbol
۱۶:۰۸ ۲۳ تير ۱۳۹۳
سلام همشهریها
من شاهد بودم که تو این یک سال یک نفر و فقط یک نفر توی استان بفکر برگزاری این مراسم بود.اون هم رئیس هیئت نجات غریق استان بود.بقیه فقط اومدن و عکس یادگاری گرفتن و رفتن.بنده خدا حتی تو افتتاح مراسم 1 دقیقه صحبت کرد که به دیگرانی که تا دیروز منکر روزبه و کارهاش بودن وقتی برای خود نمایی بده.
دمش گرم که مرد عمله وبه خاطر نجات غریقها سالها جنگیده.برگزار کننده این همایش هم ایشون بوده و ...
الان هم دنبال کاره که یک روز به نام نجات غریق توی تقویم ملی کشور ثبت کنه