سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادی"جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی " که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:ارائه خدمات مديريت پسماند سيالات حفاري با هوا براي نخستين بار در شركت نفت مناطق مركزي،تعیین تکلیف بانک های دولتی در رابطه با "تسویه بدهی ارزی" واحد های تولیدی و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ارائه خدمات مديريت پسماند سيالات حفاري با هوا براي نخستين بار در شركت نفت مناطق مركزي



 شركت نفت مناطق مركزي به منظور رعايت قوانين زيست محيطي، كاهش آثار زيانبار پسماندهاي حفاري و كاهش زمان انتظار دكل حفاري براي نخستين بار در كشور موفق به انجام مديريت پسماند سيالات حفاري با هوا شد.



"تشدید ناپایداری جوی" در جنوب شرق و نوار شمالی کشور/ "تهران"، قسمتی ابری و 32 درجه
امروزبه سبب وجود جریانات جنوب شرقی و تشدید ناپایداری همرفتی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب شرق کشور و دامنه های جنوبی زاگرس و همچنین با عبور امواج ناپایدار تراز میانی از نوار شمالی کشور، در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط استان های کرمان، هرمزگان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی، شمال سمنان رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.


پایان تیرماه آخرین فرصت ارائه‌ی اظهارنامه‌ی مالیات بر درآمد

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی گفت: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده 15 تیرماه به پایان رسید و صرفا مودیان مالیات بر درآمد ( مالیات مستقیم ) تا پایان تیر ماه فرصت دارند نسبت به ارائه‌ی اظهارنامه‌ی الکترونیکی اقدام کنند.


تعیین تکلیف بانک های دولتی در رابطه با "تسویه بدهی ارزی" واحد های تولیدی

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی،صنایع و معادن تهران با اشاره به تعیین تکلیف بانک های دولتی در رابطه با تسویه بدهی ارزی واحد های تولیدی گفت:طبق بند ط تبصره 5 قانون بودجه سال جاری باید شورای پول و اعتبار ظرف مدت دو ماه تکلیف آن را مشخص می کرد که هم اکنون زمان آن گذشته است


پیشرفت 50 درصدی بندر شهید رجایی/ کاهش 30 درصدی قیمت بلیط رجاء

 این هفته حوزه راه شاهد اتفاقات بسیاری از جمله کاهش 30 درصدی قیمت بلیط قطارهای رجاء و پیشرفت 50 درصدی بندر شهید رجایی از مهم ترین عنوانین خبری در راه به شمار می رود


رونق تولید بدون فضای کسب و کار مناسب امکانپذیر نیست/آیا قاچاق تلفن همراه کاهش میابد؟/نقل و انتقال پول بزرگترین دغدغه تجار

 رونق تولید در گرو رونق کسب و کار ،نقل و انتقال پول مهمترین دغدغه تجار و اعلام حذف افراد پردرآمد از دریافت یارانه در شورای گفتگو از مهمترین رویدادهای حوزه تجارت در هفته گذشته است.


"تردد در جاده" های 2 درصد کاهش یافت/ سهم وسايل نقليه سنگين 18 درصد

كل تردد ثبت ‌شده در محورهاي برون ‌شهري کشور، نسبت به روز قبل از آن 2 درصد کاهش نشان می دهد.


تولید "برگ سبز چای" در سال جاری کمتر از 5 درصد افزایش می‌یابد

مدیر عامل اتحادیه چای‌کاران شمال کشور با بیان اینکه میزان تولید برگ‌سبز در سال گذشته 89 هزارتن بود، گفت: امسال این میزان کمتر از 5 درصد افزایش می‌یابد.


رشد پیک مصرف "برق"/ صادرات 1300مگاواتی برق

 دیروز پیک مصرف برق کشور درمقایسه با روز مشابه سال گذشته 1388 مگاوات افزايش یافت و همچنین صادرات برق از 1325 مگاوات گذشت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.