سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس:

آثار فاخر را در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه می‌کنیم

مجمع ناشران کتاب دفاع مقدس با حمایت از پخش خصوصی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت آثار فاخر خود را عرضه می‌کند.

امیر شهریار امینیان عضور هیئت مدیره و مسئول بخش بین‌الملل مجمع ناشران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در نمایشگاه کتاب فرانکفورت آلمان با توجه به تجربیات سال‌های گذشته بیشتر به دنبال کار کیفی هستیم.
 
وی افزود: قرار است جلسه‌ای گذاشته شود تا ناشران دفاع مقدس دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در آن اعلام کنند تا کتاب‌های فاخر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه شود.
 
امینیان ارائه داد: موسسه نمایشگاه فرهنگی ایران قراراست به صورت متمرکز در نمایشگاه حضور داشته باشد و به جمع ناشران دفاع مقدس برای عرضه و معرفی کتابها فضایی را اختصاص دهد.
 
وی در مورد عرضه کتاب‌ها گفت: در نمایشگاه سال گذشته 120 عنوان از 80 ناشر حضور داشت ولی در نمایشگاه امسال بیشتر بحث کیفی مطرح است و فقط 50 عنوان کتاب فاخر شرکت خواهند کرد.
 
وی در مورد موضوع کتاب‌ها گفت: در این نمایشگاه به دنبال عرضه 25 کتب ترجمه شده فاخر به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی که منتشر شده یا در حال چاپ هستیم و 25 عنوان اثر که برای فضای بین‌المللی مناسب است به صورت اثر فاخر عرضه خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه رونمایی کتاب هم خواهیم داشت و در محافل و فارسی زبان در آلمان و اروپا هم شرکت کرده و به سوالات مخاطبان هم پاسخ می‌دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: قصد داریم که 20 تا 30 کتابخانه فارسی زبان را در کشور آلمان از آثار فاخر ادبیات پایداری و دفاع مقدس را تجهیز کنیم تا درسال‌های آتی کشورهای اروپایی با فرهنگ ایثار و شهادت ایران آشنا شوند.

 
انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.