سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدنبال کاهش شاخص تولیدات؛

نگرانی‌ها درباره کاهش رشد اقتصادی "چین" افزایش یافته است

بر اساس آمار و ارقام رسمی که در چین منتشر شد، در پی کاهش سفارش خرید به کارخانه‌ها و صنایع تولیدی این کشور، شاخص تولیدات کارخانه‌ای و صنایع چین در ماه ژوئن کاهش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شینهوا، بر اساس آمار و ارقام رسمی که در چین منتشر شد، در پی کاهش سفارش خرید به کارخانه‌ها و صنایع تولیدی این کشور، شاخص تولیدات کارخانه‌ای و صنایع چین در ماه ژوئن کاهش یافت.

بر اساس این گزارش،کاهش این شاخص نگرانی‌ها را درباره کاهش رشد اقتصادی در این کشور به شدت افزایش داده است. 

 بر اساس شاخص مدیران خرید سازمان آمار چین، رشد تولیدات کارخانه‌ای در چین ماه ژوئن به 55 واحد رسید. این در حالی است که رقم این شاخص در ماه قبل از آن 55 و نیم واحد بود.

این شاخص به طور کلی آهنگ افزایش یا کاهش رونق اقتصادی در بخش صنایع و کارخانه‌ها را در هر کشور و منطقه اقتصادی بر اساس میزان خدمات، سفارش‌های جدید و تولید نشان می‌دهد و برای پیش‌بینی فراز و نشیب‌های تولید ناخالص داخلی کشورها و مناطق اقتصادی در کوتاه مدت به‌کاربرده می‌شود.

رقم پایه و مرجع سنجش ارزشیابی شاخص تولیدات کارخانه‌ای و صنایع در هر کشور و منطقه اقتصادی 50 واحد تعیین شده است. اگر رقم این شاخص، بالای 50 واحد باشد به معنای آن است که در این بخش توسعه و رونق وجود دارد و اگر رقم آن پایین تر از 50 واحد باشد به معنای کاهش رونق اقتصادی در بخش مربوطه است.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.