سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

هشت گروه بازرسی بر توزیع مواد غذایی کاشان نظارت می کنند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از نظارت هشت گروه بازرسی بر مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،دکتر سید علیرضا مروجی گفت: پنج گروه بازرسی در صبح و سه گروه در بعدظهرها امر نظارت، کنترل و بازرسی مستمر از مراکز تهیه و توزیع زولبیا، بامیه، آش و حلیم پزی ها، رستوران ها، کبابی ها و قنادی ها را برعهده دارند.

وی افزود: همچنین بازرسی از مراکز فوق هفته ای دو بار ویژه ایام مبارک رمضان به صورت مشترک با کارشناسان اداره صنعت، تجارت و اداره تعزیرات کاشان انجام می شود.

وی، با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت در مناسبت های مختلف افزود: رعایت بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان به ویژه در هیات ها و مراسم شب های قدر که استفاده از ظروف یکبار مصرف افزایش می یابد، اهمیت دارد.

دکتر مروجی، هدف از تشدید نظارت را جلوگیری از بروز و شیوع بیماری های منتقله از آب و غذا عنوان و تصریح کرد: همزمانی این ماه با گرمای تابستان احتمال مسمومیت های وسیع و شیوع بیماری ها را بیشتر می کند.

وی یادآور شد: سامانه پاسخگویی 1490 و شماره تلفن 55420022 در تمامی ایام سال به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و انتقادات شهروندان در زمینه مسائل بهداشتی است

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.