سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بریده‌شدن سر پنج کودک عراقی بدست تروریست‌های تکفیری-بعثی

تروریستهای تکفیری صبح امروز با یورش به یکی از روستاهای شهر الزویه در جنوب تکریت، پنج کودک را مقابل دیدگان مادران شان سر بریدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران خبرگزاری الفرات نیوز عراق به نقل از منابع امنیتی نوشت : تروریستهای تکفیری صبح امروز با یورش به یکی از روستاهای شهر الزویه در جنوب تکریت، پنج کودک را مقابل دیدگان مادران شان سر بریدند. 

تکفیریهای تروریست ، پدران این خانواده ها را به جنگ علیه تکفیریها متهم کردند و با سر بریدن این کودکان، به نوعی انتقام همکاری اهل سنت با دولت را گرفتند.

از دیروز مردم شهرهای سنی نشین العلم ، الزویه و الشرقاط وابسته به استان صلاح الدین علیه تکفیری ها برخاستند و آنها را از مناطق خود تا حدودی بیرون کردند. 

در همین راستا قاسم عطا سخنگوی فرماندهی کل قوای عراق ضمن اعلام حمایت دولت از عشایر در مقابله با داعشی ها گفت : قبایل موصل تصمیم گرفتند به زودی با تکفیری ها وارد جنگ شوند. 

تکفیری ها در اقدامی جدید در موصل اعلام کردند : هر جوانی را که به اجبار وارد  گردان های جنگی آنها نشود ، به قتل خواهند رساند. و هر امام مسجد یا شیخ قبیله‌ای که با ابو بکر بغدادی بیعت نکند نیز خواهند کشت و دارائی‌های او را هم تصاحب خواهند کرد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
فرهاد
۰۲:۱۱ ۱۹ تير ۱۳۹۳
انشا الله هر که از این خونخواران حمایت می کنه به درک بره انشا الله هرکس از این وضعیت بهره مند میشه به تیر غیب خداوند گرفتاربشه
جواد
۱۴:۱۰ ۱۸ تير ۱۳۹۳
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر همه مستکبرین عالم و لعنت خدا بر تکفیریهای داعش سگ صفت وحشی گرگهای اجیرشده ای که با زر عربی و زور غربی و تزویر عبری پای به سرزمین های اسلامی گذاشته و وحشی ترین اعمال را انجام می دهند و بزودی زود شاهد نابودی این حیوان صفتان خواهیم بود.
وحید
۱۱:۵۳ ۱۸ تير ۱۳۹۳
وحشی های خونخوار.باکودکان دیگه چیکار دارید
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۸ تير ۱۳۹۳
حیوان با حیوانیتش اینکارها را نمیکند که اینها میکنند
کریم
۰۹:۱۷ ۱۸ تير ۱۳۹۳
لعنت الله علی القوم الظالمین
رضا
۲۰:۴۱ ۱۷ تير ۱۳۹۳
داعش پست تر از حیوان
مهر
۱۶:۴۴ ۱۸ تير ۱۳۹۳
والا حيوون جماعت از اين کارا نمي کنه
خدیجه
۲۰:۱۳ ۱۷ تير ۱۳۹۳
برادران اهل تسنن دشمنان اسلام قصدنابودی مسلمان رادارن برایشان فرق نداره سنی وشیعه .وبرادران شیعه دشمن فصد تفرقه وجنگ ودرنهایت نابودی سنی وشیعه هشیارباشیدازقصدشوم این جنایتکارها فقط وحدت چاره ماست
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۷ تير ۱۳۹۳
اللهم عجل لولیک الفرج