سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

ارائه تسهیلات ویژه برای مودیان خوش حساب مالیاتی در قزوین

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: برای رفاه حال مودیانی که در زمان اعلام شده برای تکمیل اظهارنامه مالیاتی خود اقدام می کنند، ۴۰درصد مالیات به صورت نقدی و مابقی در ۶قسط مساوی ماهانه دریافت میشود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین،
 سید مجتبی تقوی در نشست خبری مطبوعاتی که پیش از ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته فرهنگ مالیاتی در سالن جلسات اداره کل مالیات استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این نشست با هدف ترغیب مردم قزوین در راستای ارائه اظهارنامه مالیاتی و افزایش اطلاع رسانی از طریق صدا وسیما، مطبوعاتو تبلیغات محیطی در سطح استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مالیاتی که از مردم دریافت می شود برای رشد و توسعه استان قزوین از جمله زیرساخت های ارتباطی، توسعه خدمات شهری، ارتقاء سطح سلامت و بهداشت، توسعه و تجهیز بیمارستان ها و درمانگاه ها، توسعه و تجهیز مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، توسعه فضای سبز و خدمات رفاهی در سطح استان مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: از دیگر کارکردهای مالیات تعدیل ثروت و رفع شکاف طبقاتی بین محرومان و ثروتمندان جامعهاست که لازم است رسانه ها با تبیین درست این هدف اداره کل مالیات استان را برای تحقق این هدف یاری دهند.

وی بیان کرد: امسال نیز مالیات مودیان از طریق خوداظهاری دریافت میشود، چراکه این روش را سبب رضایت مندی حداکثری مردم ، کاهش هزینه های وصول مالیات و عدم مراجعه مکرر مردم به سیستم مالیاتی شده و مابرای راستی آزمایی ، تعدادیاز اظهارنامه های مالیاتی مورد بررسی قرار میدهیم.

وی خاطرنشان کرد: عدم ارائه اظهار نامه در زمان مقرریعنی 31 تیر ماه 93،سبب محرومیت از معافیت مالیاتی به مبلغ 100 میلیون ریالو حداقل مبلغ 18 میلیون و 500 هزار ریال مالیات بیشتر برایمودیان ایجاد شده، به طوری که حسب مورد مشمول جریمه 10 و 40 درصد می شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین افزود: برای رفاه حال مودیانی که در زمان اعلام شده برای تکمیل اظهارنامه مالیاتی خود اقدام می کنند، 40درصد مالیات به صورت نقدی و مابقی در 6 قسط مساوی ماهانه دریافت می شود، ما از همکاری صمیمانه مجامع امور صنفی و اتحادیه ها، سازمان نظام مهندسی، سازمان نظام پزشکی و دفاتر اسناد رسمی در جهت تهیه و تنظیم اظهار نامه و امضاء الکترونیکی سپاسگزاری می کنیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.