سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در خلخال و کوثر

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی در خلخال با هدف حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری‌بنه خلخال دیروز در بازدید از شهرک صنعتی خلخال اظهار داشت: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان‌های خلخال و کوثر با هدف توسعه اقتصادی منطقه جنوب استان، حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه و رونق اقتصادی انجام می‌شود.

وی بهره‌مندی از معافیت مالیاتی 20 ساله صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه‌گذاران و حذف محدودیت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در این شهرستان‌ها را از مزایای راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی عنوان کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقدمات لازم برای این کار انجام شده و با رایزنی‌های انجام شده با مسئولان امر در تهران موافقت مرکز کشور برای انجام این کار اخذ و مشاور برای جانمایی منطقه ویژه اقتصادی خلخال و کوثر در مساحت 500 هکتار انتخاب شده است.

جعفری‌بنه خلخال در ادامه گفت: محلی در حاشیه جاده اصلی در حال احداث خلخال به فیروزآباد برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جنوب استان انتخاب شده است.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: خلخال ، ایجاد ، منطقه ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.