سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد

اعتبارات حمایتی تا 200 میلیارد تومان افزایش می‌یابد

میزان اعتبارات حمایتی نمایشگاه تجهیزات تا 200 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ محمد شیخ زین الدین، معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی سخنرانی در مراسم عقدنامه میان دانشگاه الزهرا و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اعتبارات معاونت نمی‌‍‌تواند تنها به سمتی برود که در تملک قرار گیرد، منابع سرمایه ما در وزارت علوم و دانشگاه‌ها خیلی عظیم است، اما استفاده خوب از این منابع صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: ما در خصوص ایجاد تقاضا فعالیتی نداشته‌ایم. چنانچه دانشگاه الزهرا هم در حوزه علوم انسانی و هم در علوم پایه مسلط است، اما اینکه چطور ایجاد تقاضا شود، سوالی است که باید به آن پاسخ قانع کننده داده شود.

شیخ زین الدین تصریح کرد: درخصوص بحث مدل و لباس که در دانشگاه الزهرا فعالیت‌هایی شکل گرفته باید بگویم که هم اکنون در این بحث برند ایرانی مورد قبول خانم‌های ایرانی وجود ندارد.

وی در ادامه به نمایشگاه تجهیزات و میزان اعتبارات حمایتی آن اشاره کرد و افزود: میزان اعتبارات حمایتی در خصوص نمایشگاه تجهیزات در سال گذشته 20 میلیارد تومان بوده که امسال به 40 میلیارد تومان رسیده است. چنانچه نامه‌ای ارسال شده که این میزان اعتبارات تا 200 میلیارد تومان افزایش یابد، البته تا ده سال آینده یک ردیف متفرقه‌ای برای این فعالیت فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.