سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاصل 10 سال کار بر روی تیم های پایه، حضور 5 بازیکن در برزیل بود؛

بیداریان: با کار کردن بر روی تیم های پایه، آینده تیم‌های ملی را تامین می کنیم

سرمربی تیم ملی زیر 13 سال درخصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی این تیم به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمود بیداریان سرمربی تیم ملی زیر 13 سال گفت: بر اساس برنامه ریزی که سال گذشته صورت گرفت قرار شد تا پس از برگزاری فستیوال زیر 12 سال در تهران ،استعدایاب‌ها حضور داشته باشند و برترین بازیکنان را انتخاب کنند تا بتوانیم با کار کردن بر روی تیم های پایه، آینده تیم های ملی خود را پشتوانه سازی کنیم.
 
 50 بازیکن از فستیوال آبانماه سال گذشته انتخاب شدند که در دو گره به اردو دعوت خواهند شد و تمرینات را آغاز می کنیم تا سطح فنی و بازی این کودکان را ارزیابی کرده و در نهایت با انتخاب نفرات، اردوهای مداوم را برگزار کنیم.
 
بر همین اساس اولین مرحله از اردو با حضور 25 نفر از دوم تا پنجم مرداده ماه ودومین مرحله از اردو از پنجم تا هشتم مرداد ماه در کمپ تیم های برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: طبق تصمیمی که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات زیر 14 سال به صورت فستیوال گرفته؛ بر همین اساس برنامه ای را تدوین کرده تا تیم ها را برای حضور در فستیوال و در نهایت رده های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان  آماده کنیم .
 
بیداریان در ادامه در خصوص امکاناتی که برای برنامه ریزی و پشتوانه سازی تیم های ملی در نظر گرفته شد، بیان کرد: کمپ تیم های ملی و آکادمی ملی فوتبال از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری کاملا آماده بوده و با برنامه مستمری که برای تیم های پایه داریم می توانیم به راحتی با امکاناتی که در اختیار داریم، کار کنیم.
 
در واقع با تشکیل اردوهای تدارکاتی در این رده سنی قصد داریم تا بستر تمرین و بازی را برایشان فراهم کنیم تا زمانی که به رده های بالاتر دعوت می شوند، کاملا آماده باشند.
 
همانطور که می دانید 5 بازیکنی که در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل حضور داشتند، حاصل استعدایابی تیم های پایه بود و پس از پروسه 10 ساله هم اکنون برای تیم ملی فوتبال ایران در برزیل به میدان رفتند.
 
علیرضا حقیقی،احسان حاج صفی،کریم انصاری فرد،بختیار رحمانی و مهرداد پولادی بازیکنانی بودند که از تیم های پایه بر روی عملکرد فنی آنها کار شد و در نهایت برای ایران در بزرگترین رقابتهای جهان به میدان رفتند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با توجه به استعدادیابی که در سرار کشور صورت می گیرد، مربیان بینش و گزینش بهتری داشته باشند و زمانی که تیم های خود را به مسابقات کشوری و .. اعزام می کنند، بتوانیم بازیکنان خوبی را انتخاب و به اردوهای تیم ملی دعوت کنیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.