پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک کی روش مربی بزرگی است و با توجه به شرایط کسی مثل کی روش نمی تواند در فاصله باقی مانده تا جام ملت‌ها تیم را آماده سازد.

 
اردشیر پور نعمت کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: به نظر من عملکرد تیم ملی را باید به سه فصل طبقه بندی کرد یک فصل آن بازی با نیجریه قهرمان آفریقا بوده است که با ارائه یک دفاع منظم و خوب در مقابل نیجریه خوب ظاهر شد و شاید بعضی ها با اعلام می کنند ما باید نیجریه را می بردیم اما بایدی در کار نیست زیرا فوتبال مبنی بر تکنیک، کم اشتباه کردن است و اگر ما با تفکری غیر از این تفکر به بازی می‌پرداختیم کار تیم ما سخت می ‌شد.
 
 وی در ادامه افزود: فصل دوم ما بازی با آرژانتین بود بازی با آرژانتین جز بازی های ایده آلی و خوب ما بود گر چه ما در دقایق آخر در وقت های تلف شده بازی را واگذار کردیم ولی این بازی افتخار فوتبال ملی ما بود.
پورنعمت با اشاره به بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با بوسنی تصریح کرد: همه فکر می‌کنند که ما حتما باید بوسنی را می‌بردیم و دیدید تفکر کی روش عوض شد و مطابق میل دوستان تهاجمی عمل نمود و باز هم شاهد بودید که چه اتفاقی به وجود آمد.
پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد ماندن یا نماندن کی روش هم گفت: من معتقدم کی روش مربی بزرگی است و می‌تواند برای فوتبال ما مؤثر باشد به نظر من هیچ‌کس مثل وی نمی‌تواند این تیم را در شرایط کنونی هدایت کند فراموش نکنید، جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم در این زمان هر مربی دیگری سکان را بر عهده بگیرد نمی‌تواند ضمان ثبات تیم تا جام ملت‌ها باشد و این به ضرر فوتبال ماست.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که این هجمه‌های اخیری که بوجود آمده است در نهایت ختم به خیر شود و سکان تیم ملی را هر کسی بدست می‌گیرد موفقیت تیم ملی را در جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های آسیای ملبورن بدست آورد.
انتهای پیام/

برچسب ها: آرژانتین ، تیم ، قدرتمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار