سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعیمی‌رز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بررسی مسائل منطقه‌ای با حضور رئیس مجلس در "فراکسیون رهروان ولایت"

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت گفت: نشست شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت روز گذشته با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل منطقه‌ای و اقتصادی برگزار شد.

"صفر نعیمی‌رز" نماینده مردم آستارا و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه روز گذشته (یکشنبه 15 تیرماه) فراکسیون متبوعش، اظهارداشت: روز گذشته، شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نشستی با حضور "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار کرد.
 
وی افزود: در این جلسه، مسائل منطقه‌ای از قبیل مسئله سوریه و عراق، همچنین مسائل اقتصادی و راهکارهایی که مجلس برای حل معضلات و مشکلات معیشتی مردم باید در نظر بگیرد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
نعیمی‌رز در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان این‌که در رابطه با استیضاح فرجی‌دانا وزیر علوم بحثی در نشست شورای مرکزی فراکسیون صورت نگرفت، تاکید کرد: قرار است رئیس مجلس شورای اسلامی نشستی را با حضور فرجی‌دانا و طراحان استیضاح وی در جهت تشریح عواقب یا فواید این استیضاح برگزار کند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون تاریخ برگزاری نشست رئیس مجلس با طراحان استیضاح وزیر علوم مشخص نشده اما ان‌شاءالله ظرف همین هفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.