سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

آغازهفتمين دوره طرح ضيافت انديشه استادان دانشگاه در مشهد

قائم مقام نهاد رهبري در دانشگاهها از آغاز هفتمين دوره طرح «ضيافت انديشه استادان» در دانشگاه آزاد اسلامي خبر داد.

حجت الاسلام ابوالحسن سلطاني در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با بيان اين خبر افزود: هدف از برگزاري اين طرح دانش افزايي، ايجاد زمينه براي شکل گيري تمدن اسلامي و حرکت در مسير تشکيل دانشگاه اسلامي است.

وی با بيان اين که استادان و اعضاي هيئت علمي دانشگاههاي آزاد اسلامي سراسر استان خراسان رضوي در اين طرح شرکت ميکنند، به مدرسان اين طرح اشاره کرد و گفت: دکترحسيني شاهرودي از اعضاي هيئت علمي دانشگاه فردوسي، دکترگرجي و دکتربناري از اعضاي هيئت علمي جامعةالمصطفي العالميه مدرسان بخش اول اين دوره را تشکيل ميدهند.

حجتالاسلام سلطاني همچنين از دکترقراملکي عضو هيئت علمي دانشگاه تهران و دکترواسعي از اعضاي هيئت علمي جامعةالمصطفي العالميه به عنوان مدرسان بخش دوم اين طرح نام برد.

دبير هم انديشي اساتيد دفتر نهاد رهبري در دانشگاه آزاد مشهد نيز از ثبت نام ۲۶۵نفر در اين طرح خبر داد و يادآور شد: معرفت شناسي، اخلاق حرفهاي، انديشه سياسي و مباني انقلاب اسلامي، فلسفه علم و تاريخ و تمدن اسلامي دروسي است که در اين طرح ارائه ميشود.

نويد حبيبي با بيان اين که هر استاد ميتواند ۲عنوان از اين دروس را انتخاب کند، خاطرنشان کرد: دوره اول اين طرح از ۱۴تا ۱۹و دوره دوم آن از ۲۱ تا ۲۶تير ماه جاري در مشهد برگزار ميشود./س


 
برچسب ها: طرح ، ضیافت ، استادان ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.