سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

ارسال 450 اثر به دبیرخانه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، از دریافت 450 اثر از سوی دبیرخانه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی خبر داد.

جواد کارگران گفت: نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی امسال همزمان با میلاد امام رضا (علیه السلام) و دهه کرامت به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.
کارگران یادآور شد: در هشت دوره گذشته این جشنواره بیش از 12 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که این نشان از توجه هنرمندان به خاندان عصمت و طهارت (علیه السلام) است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برای برگزاری این جشنواره در استان چهارمحال و بختیاری دو هزار پوستر اعلام فراخوان و در سطح کشور توزیع شده است.
وی افزود: جشنواره فرهنگی و هنری رضوی با هدف تبیین سیره رضوی در جامعه و آشنایی بیشتر مردم با زندگینامه و شخصیت امام رضا (ع)، هر سال در دهه کرامت در استانهای مختلف کشور برگزار می شود.
کارگران اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهره گیری از این ظریفت، داوران نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی انتخاب شده اند.
دبیرجشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) افزود: پس از اتمام مهلت ارسال اثر به جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) آثار رسیده در سه بخش قطعه ادبی، داستان و شعر و متناسب با گروه های سنی تفکیک می شوند و برای داوری ارسال می شود.
وی تاکید کرد: این جشنواره باید به طور وسیع تربه عرصه ای برای تبادل افکار و آشنایی با سیره ی رضوی تبدیل شود.
نهمین جشنواره ملی رضوی با موضوع شعر، داستان و قطعه ادبی در دو گروه سنی کودکان و نوجوان و بزرگسالان با انتخاب 27 اثر برتر شهریور امسال در این استان برگزار می شود./ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.