داوری یک هزار و 800 اثر رسیده به دبیرخانه دهمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی برای ارزیابی و انتخاب آثار برتر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 800 اثر رسیده به دبیرخانه دهمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی در اختیار هیئت داوران قرار گرفت.

جواد کارگران افزود: این آثار در سه قالب شعر، داستان و قطعه ادبی به قلم کودکان، نوجوانان و همچنین بزرگسالان از زبان  کودکان و نوجوانان، تفکیک و دسته بندی شده است.

وی با اشاره به سطح کیفی مطلوب این آثار در ارزیابی اولیه، اضافه کرد: داوران در مدت 20 روز نسبت به بررسی و انتخاب آثار برتر اقدام می کنند.

کارگران با ابراز خرسندی از اینکه دهمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی زمینه تولید آثار هنری فاخر و ارزنده پیرامون سیره امام رضا (ع) را فراهم آورده، زمان برگزاری اختتامیه و معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره را 27 مرداد امسال در شهرکرد اعلام کرد.

دهمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در سه محور شعر، داستان و قطعه ادبی با محوریت ابعاد مختلف زندگی حضرت امام رضا (ع) است که با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) بویژه امام رضا (ع)، تکریم تولید کنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده تر این آثار برپا می شود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.