سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزاران تهرانی هر شب میهمان حضوری "جشن رمضان" می شوند

هفدهمين برنامه زنده "جشن رمضان" شبکه تهران امسال نیز مانند سال های گذشته در ماه مبارک رمضان ساعت 21:30 دقیقه میهمان خانه روزه داران می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این برنامه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) امسال نیز از آنتن شبکه تهران به تهیه کنندگی سید کاظم احمد زاده  پخش می شود.
 
سید کاظم احمد زاده تهیه کننده برنامه " جشن رمضان " با اشاره به سابقه این برنامه گفت: "جشن رمضان" به عنوان برنامه ایی با سابقه در شبکه تهران ، در ماه رمضان امسال نیز  با آیتم های متنوع و جذاب میهمان خانه روزه داران خواهد شد.
 
احمد زاده با اشاره به آیتم های این برنامه توضیح داد: "قلب آرزوها "در این بخش از برنامه ، هر روز ، آرزویی از یک کودک یا از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد ، توسط چهره های محبوب هنری ورزشی و اجتماعی برآورده می شود . این آرزوها می تواند هر چیزی باشد ، مثلاً سفری زیارتی به مشهد مقدس باشد ، روز بعد ، در قالب یک گزارش جذاب ، به نمایش گذاشته می شود .
 
تهیه کننده برنامه " جشن رمضان" با اشاره به آیتم بعدی این برنامه با عنوان "گفتگو های متفاوت " اضافه کرد:در برنامه جشن رمضان امسال ، گفتگوهایی با میهمانان ترتیب داده می شود که موضوعات خاص و متفاوت و البته مرتبط با ماه مبارک رمضان و آداب اجتماعی مرتبط به آن دارد . در این گفتگوها ، صرفاً مجری برنامه و میهمان درگیر گفتگو نخواهد بود و از مخاطبان نیز در این گفتگو استفاده شده ، سعی می شود تا چند صدایی را جایگزین گفتگویی دونفره کنیم.
 
احمدزاده ادامه داد: پخش "گزارشهای ویژه " دیگر بخش مهم این برنامه است که در هر شب ، گزارشی اجتماعی آماده و به مخاطبان ارائه می شود . تعدادی از این گزارشها ، در زندان آماده شده و بخش دیگری از آنها نیز از معضلات اجتماعی ، افراد موفق و ناموفق و شاخصه ها هر کدام از این دو گروه در زندگی خواهد بود.

احمدزاده در ادامه با اشاره به اهداف این برنامه تاکید کرد: این برنامه سعی دارد تا با مطرح کردن موضوعات مهم اجتماعی در طول ماه مبارک رمضان ، به ترویج زندگی به سبک ایرانی اسلامی بپردازد و این موضوع یکی از اولویت های رسانه ملی است همچنین برنامه جشن رمضان که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) به مخاطبان ارائه می شود ، قصد دارد تا در بخشی از برنامه خود ، بازنمای فعالیتهای خیرخواهانه این نهاد نیز باشد.
 
هفدهمین جشن رمضان شبکه تهران به تهیه کنندگی و اجرای  سید کاظم احمدزاده و هومن حاج عبداللهی در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21:30 به مدت 80 دقیقه از مجتمع فرهنگی ولایت واقع در سوهانک پخش می شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: جشن ، رمضان ، فرهنگی ، امسال ، ماه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۲۳:۳۴ ۲۸ تير ۱۳۹۴
به من هم کمک میکنید؟۰۹۳۹۳۸۴۰۶۸۱
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۷ تير ۱۳۹۳
این خیلی زشته و با معیارهای اسلامی اصلا مطابقت ندارد که به خاطر کادویی بچه گانه آبروی یک بچه مسلمان را بریزید. واقعا که...در ماه علی کاش ذره ای از سیره علی را داشتید....