سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روشن: فوتبال منطقی و ماشینی آلمان‌ها و میزبانی برزیل سد راه فرانسه و کلمبیا می‌شود

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص پیش بینی بازی دو تیم فرانسه و آلمان گفت: مصاف تیم‌های فرانسه - آلمان مانند فینال اروپایی است.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی تیم‌های فرانسه - آلمان قطعا از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. تیم ملی آلمان به تیم صبور و با برنامه زبانزد است و تیم‌هایی در برابر آلمان موفق خواهند بود که تا آ‌خرین لحظه مراقب این تیم باشند. چرا که آلمانی‌ها به هیچ عنوان سیستم بازی خود را عوض نمی کنند بلکه در صدد تغییر بازیکنان هستند که با تاکتیک سبک بازی را عوض می‌کنند.

وی تصریح کرد: فرانسه یک تیم جوان و با انگیزه را در این دوره روانه مسابقات کرده است و توانسته با  اتکا به نیروی جوانی تا حدی اعتبار و موقعیت از دست رفته‌اش را برگرداند. احتمال این که بازی در 90 دقیقه تمام شود  بسیار زیاد است.

کارشناس فوتبال کشورمان عنوان کرد: من تا قبل از جام جهانی بخت اول قهرمانی را با آلمان‌ها می‌‌دانستم اما با انجام مسابقات و عدم درخشش این تیم انتظارم از این تیم کم و کمتر‌ شد، البته ناگفته نماند که آلمان‌ها در تمام ادوار جام جهانی رفته رفته بهتر می‌شوند. من فکر می‌کنم آلمان یوآخیم لو با فاکتور تجربه به نیروی جوانی فرانسه غلبه خواهد کرد.

**با توجه به شرایط میزبانی، شانس برزیل بیشتر از پدیده جام است

روشن در خصوص ارزیابی‌اش از بازی 2 تیم برزیل و کلمبیا گفت:‌ تیم‌های آمریکای جنوبی بدلیل نزدیکی و شناخت نسبی که از یکدیگر دارند به راحتی در مقابل هم ظاهر می‌شوند. در این بازی شاهد یکی از زیباترین بازی‌های جام خواهیم بود.

وی اظهار داشت: موقعیت شیلی در بازی مقابل برزیل با تیم کلمبیا فرق می‌کند. البته از این موضوع نمی‌توان غافل شد که شرایط برای برد تیم   برزیل میزبان با توجه به میزبانش فراهم‌تر است. برزیل به لحاظ نفرات و تجربه از تیم کلمبیا خیلی بهتر و کامل‌تر است. باید گفت که برای تیمی مثل کلمبیا زود است که به جمع چهار تیم پایانی راه یابد، پس برای این بازی هم می‌توان برد شاگردان فلیپه اسکولاری را محتمل تر دانست.

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین درباره باشگاه استقلال هم بیان کرد: استقلال هیچ تغییری نکرده است. یک مدیرعامل با تجربه 40 سال کار مدیریتی بر سر کار آمده که فکر می‌کند استقلال و تمام حواشی‌اش مربوط به کمیته ملی المپیک است. در این باشگاه دو تیپ آدم وجود دارد. افرادی که نتیجه‌گرا هستند و فقط نتیجه می‌خواهند و افراد دوم اشخاصی هستند که به محض عدم  نتیجه حاشیه‌سازی می‌کنند. من در همان اولین روز که افشارزاده به سمت مدیرعاملی استقلال منصوب شدند و همچنین از من دعوت به عمل آوردند اما بنده حاضر نشدم این کار را برعهده بگیرم چرا که دیدم شرایط من با وضعیت و معاون ورزشی این باشگاه سازگار نیست.

روشن عنوان کرد: با توجه به این که نفرات هیئت مدیره از قبل توسط مدیرعامل سابق سفارش شده بود دلیل نداشت در این فصل با باشگاه همکاری کنم. من حسن روشن زمانی کار می‌کنم که مثمر ثمر باشم.

وی در ادامه بیان کرد:‌ در باشگاه بزرگی مثل استقلال نیاز به رنسانس و تغییر تحولات اساسی است. مثل یخچالی می‌ماند که میوه‌هایش گندیده و باید این یخچال را تمیز کنیم و درون آن میوه و وسیله نو قرار دهیم. در غیر این صورت نمی‌توان شانسی را برای افشارزاده قائل باشیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در  پایان خاطرنشان کرد: استقلال را باید از آکادمی و سیستم نوین آموزشی از رده‌های پایه ساخت چرا که این سبک و سیاق کنونی نه تنها کمکی به فوتبال ما نمی‌کند، بلکه فوتبال را به قهقرا می‌برد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.