سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال 2014؛

شرکت‌ها و موسسات خارجی به "فضای تجاری چين" خوشبين هستند

نظرسنجی اتاق بازرگانی آلمان در خصوص اعتماد تجاری در چين نشان داد: 90 درصد از شرکت‌های خارجی قصد دارند که امسال فعاليت‌های تجاری خود را در چين حفظ کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شين هوا، پيش بيني شده است رشد مرسدس بنز در چين که بزرگترين بازار خودرو جهان است، امسال دو رقمي مي شود.

"‌ني کاي"، رئيس و مدير اجرايي ارشد شرکت خدمات فروش مرسدس بنز در پکن گفت: اين شرکت که ماه مه با يک افزايش 30 درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 هزار دستگاه خودرو در چين توليد کرد از عملکرد خود در سال 2014 مطمئن است.

برغم کاهش رشد اقتصادي ظاهري چين، اين خوشبيني در ميان شرکت هاي خارجي فعال در چين کم نظير نيست. "شي جين پينگ" رئيس جمهور چين کاهش رشد اقتصادي اين کشور را يک وضع عادي جديد توصيف کرد که رشد کندتر ، اصلاح ساختاري و نبود محرکه بزرگ را از ويژگي هاي آن دانست.

نظرسنجي اين ماه اتاق بازرگاني آلمان در خصوص اعتماد تجاري در چين نشان داد 90 درصد از شرکت ها قصد دارند فعاليت هاي تجاري خود را در چين امسال حفظ کنند يا توسعه دهند و نزديک به 60 درصد نيز اميدوارند به اهداف خود يا فراتر از آن دست يابند.

در خصوص اصلاحات ساختاري در چين ، 70 درصد شرکت ها خوشبين هستند و گفتند مصرف داخلي، محافظت از محيط زيست و تاکيد بر بازار براي فعاليت هاي تجاري خوب خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.