سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

راه ‏‌اندازی اتاق اصناف شهرستان پردیس پس از تشکیل چهار اتحادیه دیگر

مسئول اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس از راه ‏‌اندازی اتاق اصناف شهرستان پردیس پس از تشکیل چهار اتحادیه دیگر خبر داد.

فرشید قضایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این اداره با پنج واحد کار خود را آغاز کرد که شامل واحدهای بازرسی و نظارت، صنعت و معدن، اصناف، تنظیم بازار و امور مالی و اداری بوده است.

وی گزارشی از اقدامات این اداره را طی یک سال اخیر ارائه کرد و افزود: داره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس در اردیبهشت ماه سال 1392 با مشکلاتی از جمله کمبود نیروی انسانی و بودجه برای احداث و تجهیز این اداره و ... فعالیت خود را آغاز کرد.

مسئول اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس تصریح کرد: شهرستان ‏‌های تازه‏ تاسیس با مشکلاتی مانند نبود اتحادیه، اتاق اصناف و اطلاع نداشتن ساکنان و کسبه از قوانین و مقررات لازم رو به رو هستند.

وی ادامه داد: واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس با وجود کمبود نیرو فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد و در حال حاضر روند رو به رشد و مناسبی را در پیش گرفته است.

قضایی افزود: واحد صنعت و معدن این اداره نیز در زمینه شناسایی واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان پردیس فعالیتگسترده‌ ‏ای انجام داده است و در حال حاضر آمار خوبی را از واحدهای صنعتی در دست دارد.

مسئول اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس اضافه کرد: واحد اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس نیز موفق شده است پنج اتحادیه درود گران و مبل‏‌ سازان، مشاوران املاک، رستوران‏‌داران، مصالح ‏‌فروشان و نانوایان را تشکیل دهد.

وی ادامه داد: همچنین واحد تنظیم بازار این اداره در این مدت توانسته است سه نمایشگاه در این شهرستان برگزار کند.

قضایی با بیان اینکه توزیع سهمیه آرد نانوایان از دیگر فعالیت‏‌ های صورت گرفته است، تصریح کرد: در مدت یک سال اخیر فعالیت ‏‌های خوبی در شهرستان پردیس انجام شده است/س.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسینعلی گوهری
۰۷:۳۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
سلام و خسته نباشید. دلیل مزاحمت من برای جذب نیرو در اتاق اصناف شهر جدید پردیس میباشد.
مدرک تحصیلی من دیپلم تعمیر لوازم خانگی و فوق دیپلم تعمیر و نگهداری ماشینهای الکتریکی میباشد.
حدود 5 سال است که مشغول تعمیر و نصب لوازم خانگی هستم.
اگر اتاق اصناف قصد جذب نیرو دارد و مدرک تحصیلی من مطابقت دارد. لطفا خبر بدین.
تشکر