سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد‌رضا سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تکلیف خلعتبری امروز مشخص می‌شود/استیلی سند مالکیت باشگاه راه‌آهن را امضا کرده است

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت خلعتبری گفت: خلعتبری یکسری در خواست داشت که قرار است در جلسه امروز هیات مدیره درخواست‌های وی مطرح و در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

محمد‌رضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ افزود: بحث مالی یکی از موضوعاتی بود که توسط خلعتبری مطرح شد و ما قصد داریم امروز تکلیف این بازیکن را در جلسه هیات مدیره مشخص کنیم.

سیاسی در مورد وضعیت حمید استیلی گفت: استیلی قرار است امروز در جلسه هیات مدیره استعفایش را تقدیم رئیس هیات مدیره کند.

وی درباره اولتیماتوم اعضای هیات مدیره پرسپولیس به استیلی گفت: این موضوع صحت ندارد و اعضای هیات مدیره اولتیماتومی به استیلی نداده‌اند. ما فقط به استیلی گفتیم که  همزمان در دو باشگاه که رقیب هم هستند نمی‌تواند حضور داشته باشد. به هر حال استیلی از بین پرسپولیس و راه‌آهن باید یکی را انتخاب کند.

سیاسی در مورد پشت پرده حضورش در خرید باشگاه راه‌آهن بیان کرد: من هیچ نقشی در خرید باشگاه راه‌آهن ندارم. استیلی به تنهایی امتیاز باشگاه راه‌آهن را خریده است.

وی در مورد گفته‌های استیلی که به تنهایی باشگاه راه‌آهن را نخریده است، گفت: این احتمال وجود دارد که افرادی برای خرید باشگاه راه‌آهن به استیلی کمک کرده باشند اما استیلی تنها فردی است که سند مالکیت باشگاه راه‌آهن را امضاء کرده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال جایگزین شدن فرد دیگری به جای استیلی در هیات مدیره این تیم گفت: به نظرم اعضای هیات مدیره با حضور فرد دیگری به جای استیلی در هیات مدیره موافقت نمی‌کنند. اکثر اعضای هیات مدیره معتقدند که تعداد افراد حاضر در هیات مدیره زیاد است و با نفرات کم تصمیم‌گیری‌های بهتری اتخاذ می‌شود.

وی در مورد وضعیت اردوی ایتالیا بیان کرد: یک حامی مالی قرار شده که منابع مالی سفر به ایتالیا را تامین کند.

وی در پایان درباره جلسه‌اش با خادم خاطرنشان کرد: خادم در این جلسه عنوان کرد که وضعیت حسابرسی‌تان را درست کنید تا زمینه خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فراهم شود.
 
انتهاي پيام /

برچسب ها: استیلی ، پرسپولیس ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.