سیاسی :

نقشی در خرید امتیاز باشگاه راه‌آهن ندارم/ کار استیلی منافاتی به حضورش در هیأت مدیره ندارد

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در خصوص شایعه خرید امتیاز باشگاه راه‌آهن گفت: این موضوع صحت ندارد و من هیچ نقشی در خرید امتیاز باشگاه راه‌آهن ندارم.

  حمید رضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من قبلا قصد خرید امتیاز باشگاه راه‌آهن داشتم اما بعد از حضور در پرسپولیس از خرید این باشگاه منصرف شدم. وی درباره انتخاب استیلی به عنوان سرمربی راه‌آهن بیان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و باید از استیلی صحت و سقم این موضوع را بپرسم. یه هر حال اگر بنا باشد استیلی سرمربی راه‌آهن شود کارش منافاتی با حضور در هیأت مدیره پرسپولیس ندارد.
 وی تصریح کرد: جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس یک بار در هفته برگزار می‌شود و یک مصوبه هم بعد از پایان جلسه دارد. همه اعضای هیأت مدیره هم به جز حضور در باشگاه پرسپولیس شغل‌های دیگری هم دارند بر این اساس سرمربیگری استیلی در راه‌آهن منافاتی با حضورش در هیأت مدیره ندارد.
سیاسی در خصوص جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: دراین جلسه بودجه باشگاه را بالانس کردیم و تصمیماتی هم در مورد بدهی باشگاه گرفتیم.
 وی در ادامه بیان کرد: بر طبق آیین سازمان لیگ برتر سقف بودجه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند 20درصد بیشتر از تیم‌های دیگر است بر این اساس سقف بودجه ما 18میلیارد تومان است.
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: منتظریم تا علی دایی از اردوی اردبیل باز گردد تا نظرش را درباره خلعتبری بیان کند. وی در خصوص وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: ما مشکلات مالی نداریم بلکه محدودیت مالی داریم. حجم پولمان محدود است و درآمد باشگاه از طریق اسپانسر و سازمان لیگ تامین می‌شود. به هر حال دستمان از لحاظ مالی باز نیست.
 وی درباره بدهی‌های باشگاه پرسپولیس گفت: میزان بدهی باشگاه کم و زیاد می‌شود و عدد مشخصی از بدهی‌ها وجود ندارد.
 سیاسی در مورد وضعیت خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: به نظرم باشگاه پرسپولیس باید به اهلش واگذار شود مسائل حقوقی و قضایی باشگاه پرسپولیس مشخص نیست. در ابتدا باید هزینه، دارایی و بدهی باشگاه پرسپولیس باید مشخص شود و بعد این باشگاه واگذار شود.
وی درباره وضعیت سید جلال حسینی بیان کرد: ما تمایل داریم که سید جلال حسینی در تیم پرسپولیس بماند اما لژیونر هم شود به نفع فوتبال کشور است.
سیاسی درخصوص وضعیت برگزاری اردو درترکیه عنوان کرد: برگزاری اردو در ترکیه جزو برنامه‌هایمان است به هر حال رحیمی در حال برنامه‌ریزی برای تشکیل اردو در ترکیه است.
وی در پایان درباره بازی تیم ملی مقابل بوسنی خاطرنشان کرد: بازیکنان با تجربه بالایی که دارند به طور حتم می‌توانند بوسنی را شکست دهند و به مرحله بعد صعود کنند.
 انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار