سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

دو نوبته شدن بازرسی‌ها از مراکز عرضه مواد غذایی در ماه رمضان

با شروع ماه مبارک رمضان به منظور نظارت بهتر بازرسی از مراکز عرضه و توزیع غذا توسط بازرسین در دو نوبت صبح و شب انجام می‌شود.

قاسم قنبری مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص نظارت‌ها بر مراکز عرضه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان گفت: از یک هفته قبل کلیه مسئولین مراکز بهداشت مناطق تحت پوشش دانشگاه در جلسه‌ای برنامه‌های بازرسی را بررسی کردند که عمده محورهای تشدید نظارت بر مراکز تهیه آش، حلیم و زولبیا بامیه به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های بازرسی در دو نوبت در این ماه مبارک رمضان اقدام به بازرسی می کنند، افزود: علاوه بر تایم اداری که به صورت روتین بازرسی انجام می‌شود در ماه رمضان نوبت بعدی 2 ساعت قبل از افطار در قالب بازرسی مستمر شبانگاهی است که تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت.

قنبری ادامه داد: با توجه به گرمی هوا و احتمال شیوع بیماری‌های منتقله از آب و مواد غذایی همچون سبزیجات نمونه برداری از مواد غذایی به خصوص مواد خاص این ماه مبارک افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: مکاتباتی با صنوف کبابی و قنادی انجام شده که شرایط عرضه حلیم و آش را به کبابی‌ها و عرضه زولبیا و بامیه را به کلیه این مراکز عرضه ابلاغ کنند.

وی خاطر نشان کرد: در کل این ماه مبارک حداکثر 160 بازرس در طول ساعات اداری و شبانگاهی به نظارت بر اماکن عرضه می‌پردازند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.