سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عذر خواهی راه آهن از مسافران "قطار377 تهران _مشهد"/ استرداد 50 درصد بهای بليت مسافران

مسافران قطار 377 مشهد _تهران روز گذشته به دلیل پر شدن دود در واگن‌ها بسیار ناراضی و دچار حالت تهوع شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ شناور شدن قیمت بلیت‌های قطار نتوانست در افزایش کیفیت قطار تاثیر چندانی بگذارد.

براساس این گزارش مسافران قطار 377 مشهد _تهران  روز گذشته به دلیل پر شدن دود در واگن ها  بسیار ناراضی و دچار حالت تهوع شدند. یکی از مسافران با اشاره به اینکه از تهویه قطار به جای ورود باد خنک دود وارد واگن ها می شد،افزود: به دلیل ورود دود بسیار تمامی ریه ها دچار سوزش شده است.

یکی دیگر از مسافران در ادامه افزود: از وجود گرما بچه 5 ماهه من مریض شد.

یکی دیگر از مسافران قطار 377 مشهد_تهران در خصوص  مدت زمان سفر این قطار گفت: مبلغ 53 هزار و 500 تومان بابت هزینه این قطاراز مسافران دریافت کرده  و مقرر شده بود که 8  ساعته ما را به مقصد برسانند در صورتی که 10 ساعته رساند.

درخواستی که مسافران از این قطار داشتند این بود که شرکت قطار مسافربری رجا از مسافران عذرخواهی کند و تمامی مبلغ را به مسافران بازگرداند همچنین  این قطار را از ریل خارج کند.    
 
براساس این گزارش، روابط عمومي راه آهن طي اطلاعيه اي از استرداد 50 درصد بهاي بليت مسافران سالن هاي 1 و 4 ترن ست مشهد – تهران مورخ 7/4/93 خبر داد.
 
روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران، در پي خرابي سيستم تهويه سالن 4 و دود گرفتگي سالن 1 ترن ست مشهد- تهران، به مسافرين اين سالنها 50 درصد بهاي بليت بازگردانده خواهد شد و مسافرين سالنهاي مذکور با مراجعه به آژانس هاي سراسر کشور ميتوانند 50 درصد هزينه بليت خود را دريافت کنند.
 
گفتني است در راستاي خدمات رساني بهتر به مسافرين گرامي و با توجه به نقص فني در برخي ترن ست ها، شرکت راه آهن جمهوري اسلامي ايران شرکت حمل و نقل ريلي رجا را مکلف به تعمير و بازسازي اين ترن ست ها کرده است که بعد از انجام تعميرات و اخذ تاييد معاونت ناوگان شرکت راه‌آهن، ترن ست ها مجاز به سير خواهند بود.
 
بر اساس اين اطلاعيه از تاريخ 8 تيرماه جاري، 6 ست از ترن ست ها از برنامه حرکت قطارهاي مسافري حذف شده اند.

در پايان روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران ضمن عذرخواهي از کليه مسافرين محترم که طي روزهاي گذشته به علت نواقص فني اين قطارها با تاخير سفر داشته اند، اميدوار است با برنامه ريزي انجام شده، شرکت حمل و نقل ريلي رجا نسبت به اصلاح و رفع نواقص ترن ست ها اقدام کرده و در آينده مسافرين عزيز سفري ايمن و راحت با اين قطارها داشته باشند

 انتهای پیام/
برچسب ها: قطار ، مسافر ، رجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.