سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان خزانه‌داری ایتالیا اعلام کرد

استقراض هشت میلیارد یورو یی "ایتالیا" از بازارهای مالی

سازمان خزانه‌داری ایتالیا اعلام کرد برای تأمین بخشی از نیازهای مالی این کشور در میان مدت و بلندمدت، یک مرحله دیگر اوراق قرضه منتشر می کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، سازمان خزانه‌داری ایتالیا اعلام کرد برای تأمین بخشی از نیازهای مالی این کشور در میان مدت و بلندمدت، با انتشار یک مرحله دیگر اوراق قرضه، حدود هشت میلیارد یورو از بازار مالی قرض کرده است.

این سازمان اعلام کرد چهار میلیارد یورو اوراق قرضه با سررسید میان مدت، یعنی سررسید سال 2019، منتشر کرد. نرخ سود این مرحله از اوراق قرضه 1.35 درصد اعلام شده است. میزان تقاضا برای خرید این مرحله از اوراق قرضه با این میزان سود، 1.41 برابر حجم عرضه اعلام شد.

برای سررسیدهای دراز مدت، یعنی سررسید سال 2024 نیز اداره خزانه‌داری 2.5 میلیارد یورو اوراق قرضه منتشر کرد که نرخ سود آن 2.81 درصد تعیین شده است. میزان تقاضا برای خرید این نوع اوراق قرضه با این مدت زمان سررسید هم 1.31  برابر حجم عرضه بوده است.

وزارت خزانه ایتالیا برای سررسید سال 2019 نیز یک میلیارد و 449 میلیون یورو اوراق قرضه منتشر کرد که نرخ سود این مرحله از اوراق قرضه با این میزان سررسید 1.24 صدم درصد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.