سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتاب "درآمدی بر نظریه‌های هنر"

کتاب "درآمدی بر نظریه‌های هنر" پنجشنبه 5 تیر در خانه هنرمندان ایران رونمایی می‌شود.

به گزارش  حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، مراسم رونمایی کتاب «درآمدی بر نظریه‌های هنر» تالیف «بهروز عوض پور» با سخنرانی دکتر «بهمن نامور مطلق» و «جواد فندرسکی» پنجشنبه 5 تیر ساعت 19 در تالار استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

کتاب «درآمدی بر نظریه‌های هنر» تالیف «بهروز عوض پور» اولین جلد از مجموعه کتاب‌های نظریه‌پردازی در حوزه هنر است که زیر نظر دکتر «بهمن نامور مطلق» و به وسیله انتشارات «موغام» در حال انتشار است.

در مقدمه این کتاب آمده است: «درآمدی بر نظریه‌های هنر» نه ادعای ارائه یک نظریه تازه را دارد و نه چنین است. این اثر می‌کوشد تا نظریه‌های گوناگونی را که کمتر در نوشته‌های فارسی یک جا دیده می‌شود گردهم آورده، به مفهوم آکادمیک آن تعریف نموده و در حد حوصله خود تبیین نماید.

با چنین تلاشی می‌توان گفت که کتاب حاضر در حوزه هنر نگاه تا حد امکان جامعی را از نظریه‌های گوناگون ارائه می‌دهد و همین به نوبه خود موجب اصالت کتاب «نظریه‌های هنر» شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند پنجشنبه 5 تیر ساعت 19 به تالار استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کتاب ، هنر ، نگاه ، خانه ، انتشارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.