سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیات مدیره مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه:

اوراق تبعی تکرار یک تجربه موفق

یکی از مزایای انتشار اوراق تبعی این است که سرمایه گذار در ازای پرداخت مبلغی اندک برای خرید اوراق تبعی فروش، از کسب حداقل بازده مورد انتظار از سرمایه گذاری خود اطمینان کسب می کند.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران  ، عضو هیات مدیره مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه با بیان مطلب بالا گفت: از روز شنبه مقرر شده تا 29 شرکت بورسی نسبت به بیمه کردن اوراق سهام خود در بازار سهام اقدام کنند. این در حالی است که انتشار اوراق اختیار فروش تبعی سهام از دو منظر دارای اهمیت است.

احسان رضاپور نیکرو ادامه داد: انتشار اوراق تبعی سهام در وهله نخست این دیدگاه را به سرمایه گذاران منتقل می کند که سهامداران عمده عرضه کننده اوراق احتمال بالاتر بودن قیمت سهام شرکت را از نرخ اعلامی در سررسید بالاتر ارزیابی می کند.

وی تصریح کرد: دومین مزیت انتشار اوراق تبعی این است که سرمایه گذار در ازای پرداخت مبلغی اندک برای خرید اوراق تبعی فروش، از کسب حداقل بازده مورد انتظار از سرمایه گذاری خود اطمینان کسب می کند.

رضاپور با اشاره به اینکه بیمه کردن سهام نوعی اطمینان خاطر برای سرمایه گذار ایجاد می کند، افزود: این اعتماد، در شرایطی که ابهام در بازار حاکم است، موجب توجه بیشتر سرمایه گذاران به سهام می شود که دارای اوراق تبعی هستند.

وی با تاکید بر تجربه موفق انتشار اوراق تبعی در بازار سرمایه، ابراز داشت: این اوراق با افزایش امنیت، توجه سرمایه گذاران به بازار سرمایه را افزایش می دهد و مانع خروج سرمایه گذاران ریسک گریز می شود.

عضو هیات مدیره شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه در خصوص شرایط فعلی بازار تصریح کرد: هم اکنون قیمت ها در محدوده های ارزنده ای هستند و با توجه به گشایش های سیاسی، انتظار می رود بازار از این پس روند منطقی تری را در پیش بگیرد. به علاوه امید می رود سرمایه گذاران بیش از گذشته بر اساس تحلیل و کار کارشناسی رشد قیمتی را تجربه کند که توجه بیشتر به اطلاعات موثق و تحلیل های عمیق کارشناسی را ضروری می سازد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، تجربه ، هیات ، اوراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.