سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیاتی شدن توافقات وزرای بهداشت ایران و عمان

مدیر کل امور بین الملل وزارت بهداشت در پی سفر هیئت بلند پایه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به کشور عمان از عملیاتی شدن توافقات همکاری‌های مشترک نظام سلامت کشورهای ایران و عمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ دکتر محسن اسدی لاری افزود: در اولین دور مذاکرات، راهکارهای عملیاتی شدن توافقات وزرای بهداشت دو کشور که در اردیبهشت 1393 و در تهران به انجام رسیده بود، مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و برنامه‌های جدید در چارچوب تفاهم اولیه تدوین شد.

وی تاکید کرد: هیأت بلند پایه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار است در دور دوم مذاکرات خود با همتایان عمانی، "برنامه عمل تا پایان 2015" را تدوین نمایند.

بر اساس این گزارش در این سفر هیأت ایرانی یکی از مرکز بهداشتی درمانی مسقط را که حدوداً 70 هزار نفر را تحت پوشش دارد، بازدید کردند. در این بازدید فعالیت‌های پزشکان خانواده و اقدامات کادر بهداشتی برای پوشش خدمات سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است: هیات ایرانی به سرپرستی دکتر امیرمحسن ضیایی و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدیرکل امور بین الملل وزارت بهداشت، مدیرکل دارو و مواد مخدر، معاون اجرایی معاونت بهداشتی و رئیس اداره همکاری های دوجانبه روابط بین الملل وزارت بهداشت در این مذاکرات حضور یافته اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.