سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئوفیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

شورای عالی جبهه ایستادگی در آستانه ترمیم/ وحدت اصولگرایان اولویت جبهه

سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: جبهه اصولگرایی کشور وسعتی به اندازه تمام ایران دارد، بنابراین اختلاف سلیقه و تعدد نظرات امری طبیعی است.

"سید ابوالقاسم رئوفیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون آخرین فعالیت‌های جبهه ایستادگی، اظهار داشت: این جبهه مشغول تشکیل مجمع، تصویب منشور و ملحق شدن ترکیب جدید شورای عالی است و به محض مشخص شدن مسئولیت‌ها، برنامه‌ریزی‌های برای فعالیت هرچه بیشتر آن انجام می‌شود.
  
وی پیرامون تاریخ تکمیل کادر شورای عالی اضافه کرد: ما تلاش خود را خواهیم کرد تا شهریور ماه مجمع تشکیل شده و کادر خود را مشخص کند و پس از آن در  رابطه با مسائل گوناگون به ویژه انتخابات برنامه‌هایی را ارائه خواهیم کرد.
 
سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان اینکه تا مشخص شدن تکلیف جبهه مایل نیستیم مسائلی را مطرح کنیم، افزود: اساس کار، تصمیم‌گیری در شورای عالی جبهه است که بایستی با ترکیب اصلی مشخص شود، بنابراین پس از ترمیم این جریان اصولگرایی، یکی از اولویت‌های ما وحدت نسبی اصولگرایان است.
  
رئوفیان با تأکید بر حفظ وحدت اصولگرایان اظهارداشت: جبهه اصول‌گرایی کشور وسعتی به اندازه تمام ایران دارد، بنابراین اختلاف سلیقه در میان اعضاء حزب طبیعی است.
 
عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی همچنین خاطر نشان کرد: ائتلاف سیاسی میان احزاب و گروه‌های سیاسی بایستی با توجه به اشتراکات و همگرایی‌های موجود اتفاق بیفتد، طبیعی است تا به امروز هم به تجربه دریافته‌ایم علیرغم تلاش برخی، وحدت مطلق هیچ گاه شکل نگرفته است.
  
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.