سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: هریک از قوای سه گانه توجه کنند که "معظم له" چه نقشه راه و خطوطی را در ابتدای سال ۹۳ پیش پای مسئولین ترسیم می‌کنند، بنابراین براساس نامگذاری سال از سوی "رهبری معظم"، قوا بایستی به آن سمت هدایت شوند.

"سید ابوالقاسم رئوفیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، عملیاتی کردن راهبرد مدنظر "مقام معظم رهبری" مبنی بر "اقتصاد مقاومتی" را اولویت قوای سه گانه در سال آینده ارزیابی کرد و اظهار داشت: ما در شرایطی سال ۹۲ را به پایان می‌رسانیم که راهبرد اقتصاد مقاومتی از سوی "مقام معظم رهبری" به روسای سه قوه توصیه و ابلاغ شده است، این مهم هماهنگی و همراهی قوای سه گانه را در اجرایی کردن آن می‌طلبد.   
 
وی با بیان اینکه پیام نوروزی "مقام معظم رهبری" قطعا باید مورد توجه جدی مسئولین به ویژه سران سه قوه قرار بگیرد، افزود: هریک از قوای سه گانه توجه کنند که "معظم له" چه نقشه راه و خطوطی را در ابتدای سال ۹۳ پیش پای مسئولین ترسیم می‌کنند، بنابراین براساس نامگذاری سال از سوی رهبری معظم، قوا بایستی به آن سمت هدایت شوند.   
 
دبیرکل حزب ایران زمین اجرای شایسته اقتصاد مقاومتی را از ضروریات مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۹۳ عنوان کرد و درباره مسائل سیاست‌خارجی کشور نیز گفت: سیاست خارجی یکی دیگر از موارد مهمی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد و در این راستا سران سه قوه با همراهی و همدلی به یکدیگر کمک کنند.   
 
وی افزود: سال ۹۲ در حالی به پایان می‌رسد که نیمه دوم این سال مذاکرات هسته‌ای با گروه ۱+۵ به مدیریت رئیس دولت یازدهم و مشخصا تیم مذاکره کننده با مدیریت وزیر امور خارجه کشورمان کار خود را آغاز کرد و دستاوردهایی را نیز درپی داشت.   
 
سخنگوی جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه قوای سه گانه در راستای تحقق اهداف مذاکرات هسته‌ای با انسجام و هماهنگی از هرگونه تضعیف و تخریب یکدیگر جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم سیاست داخلی و خارجی مشخصا مذاکرات هسته‌ای بتواند دستاورد و نتایج خوبی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان بیاورد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار