سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط کارکنان منطقه شش محقق شد؛

اتصال انشعاب خط لوله گاز به "پالایشگاه نفت" ستاره خلیج فارس

مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز، گفت: با اتصال انشعاب خط لوله 12 اینج قشم/بندر عباس، یکی از پالایشگاههای تولید بنزین کشور، آماده شروع به کار با استفاده از سوخت پاک ( گاز طبیعی) شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ علی صفر علیزاده با اعلام این خبر گفت: در سال جاری که مزین به شعار مدیریت جهادی است، زمینه افزایش تولید بنزین با تامین گاز مورد نیاز پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس، با تلاش کارکنان منطقه و همکاری برخی از شرکتهای نفت و گاز در هرمزگان انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مقوله HSE در عملیات اتصال خط انشعاب ستاره نفت خلیج فارس گفت: این عملیات با رعایت استاندارد های شرکت ملی گاز و ایمنی کامل تجهیزات و سرمایه انسانی ، به مدت 4 شبانه روز و 400 نفر ساعت انجام شد.

مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز محل انجام پروژه را منطقه صنعتی غرب بندرعباس عنوان کرد و ادامه داد: از اقدامات شاخص این عملیات میتوان به عدم استفاده از عملیات انشعاب گرم(HOT TAP)و جلوگیری از صرف هزینه های زیاد حضور متخصصین و تجهیزات عملیات انشعاب گرم (HOT TAP) مناطق و همچنین بالا بردن ضریب ایمنی و سرعت عمل انجام عملیات انشعاب گیری اشاره کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.