سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخیان در مراسم افتتاح سایت شهدای وزارت دفاع تشریح کرد

اهداف افتتاح سایت شهدای وزارت دفاع

مدیر سایت شهدای وزارت دفاع در مراسم افتتاح این سایت که با حضور خانواده‌های معظم شهدای وزارت دفاع و وزیر دفاع و رئیس بنیاد شهید برگزار شد، گفت: ارتباطات الکترونیکی هدفمند برای نشر فرهنگ جهاد و شهادت و قرار گرفتن بیش از 5000 اثر از شهدای وزارت دفاع از جمله اهداف و اقدامات در افتتاح این پایگاه اطلاع‌رسانی بوده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ مجید شیخیان مدیر سایت شهدای وزارت دفاع در مراسم افتتاح پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که با حضور وزیر دفاع  رئیس بنیاد شهید و همسران وزرای شهید دفاع برگزار شد؛ اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر اهمیت فضای مجازی و ارتباطات اینترنتی و رسانه‌ای و ضرورت توجه به این عرصه تأکید فرمودند.  
 
وی افزود: وزرای شهید دفاع و 1000 شهید وزارت دفاع دلیلی شدند که ما این سایت را راه اندازی کنیم.  
 
شیخیان تصریح کرد: بیش از 35 سال از اولین شهادت وزرای دفاع پس از انقلاب اسلامی سپری  شده و بیش از 230 هزار شهید گلگون کفن برای استقلال و عزت این کشور تقدیم شدند که می‌تواند الگوی جوانان و نسل‌های آینده باشد اما تا به امروز دسترسی عموم مشتاقان به آثار این ستارگان الهی میسر نشده است.  
 
مدیر سایت شهدای وزارت دفاع اظهار داشت: افتتاح این سایت موجب شد تا به صورت مجازی در سراسر جهان به آثار، فیلم و صوت شهیدان از جمله وصیت‌نامه‌های آنان دسترسی پیدا کرده و علاقمندان بتوانند از آن استفاده کنند.  
 
وی تصریح کرد: هدف از ایجاد این سایت علاوه بر نشر فرهنگ جهاد و شهادت استفاده خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان بوده که به صورت TRM یعنی ارتباطات الکترونیکی هدفمند انگیزه‌ای برای فعالیت فرهنگی و مشارکت جوانان و نوجوانان عزیز در برنامه‌های ارزشی و طرح برنامه‌های فرهنگی متناسب با همان حوزه باشد.  
 
شیخیان گفت: این پایگاه ابتدا با پیشنهاد جناب مهندس خدادادی و همکاری بنیاد شهید و وزارت دفاع تشکیل شد و امیدواریم سایت الکترونیکی برای همه شهدای عزیز عملیاتی شود.  

مدیر سایت شهدای وزارت دفاع خاطر نشان کرد: امروز بیش از 5000 اثر از شهدای وزارت دفاع در این سایت قرار گرفته و خانواده‌ها می‌توانند اسناد جدیدی را از همین درگاه مورد استفاده قرار دهند.  
 
گفتنی است؛ پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور سردار دهقان وزیر دفاع، حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیر نصرالله عزتی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و همسر شهید چمران افتتاح شد و در این مراسم لوح تقدیر به خانواده‌های معزز و معظم شهید چمران، شهید فکوری، شهید نامجو، شهید مهدی محمودی، شهید وعظ شنو و شهید کهزادی اهدا شد.  

انتهای پیام/

برچسب ها: عزت ، استقلال ، آینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.