سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق:

سعودی‌ها موصل را اشغال کرده‌اند

"حنان الفتلاوی" نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که شهر موصل به دست عناصر سعودی، چچنی و افغان اشغال شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که شهر موصل به دست عناصر سعودی، چچنی و افغان اشغال شده است.

 "حنان الفتلاوی"، نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق در گفت وگو با شبکه السومریه نیوز اظهار داشت: شهر موصل به دست سعودی‌ها، چچنی ها و افغان ها اشغال شده است و ائتلاف "متحدون للاصلاح" به ریاست اسامه النجیفی رئیس پارلمان عراق باید بجای دلسوزی برای عربستان ،که اولین حامی تروریسم است، از موصل دفاع کنند.

وی تاکید کرد: اهالی موصل انتظار داشتند که ائتلاف "متحدون للاصلاح" درباره تجاوز به نوامیس، تهدید کلیساها، ویرانی آثار فرهنگی و وضعیت بد خانواده های آواره که در اردوگاه ها اسکان داده شده اند، سخن بگویند.

تروریست‌های تکفیری بعثی اخیرا تحرکات نظامی گسترده ای را در شمال عراق آغاز کردند که ارتش عراق توانست آنها را زمین گیر کرده و شمار زیادی از آنها را به هلاکت برساند.

درگیری ارتش با همراهی نیروهای مردمی و عشایر علیه عناصر داعش همچنان ادامه دارد و نیروهای ارتش خود را برای عملیات گسترده علیه تروریست‌های تکفیری بعثی در استان‌های نینوی و صلاح الدین آماده می کنند. 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.