سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی کامرون استعفا نمی دهد

پس از شکست سنگین کامرون برابر کرواسی و حذف از رقابت های جام جهانی 2014 برزیل فولکر فینکه سرمربی آلمانی تیم ملی کامرون گفت استعفا نمی دهد.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، تیم ملی کامرون در دومین بازی خود در جام جهانی 2014 برزیل در مقابل کرواسی قرار گرفت و در حالی که با اخراج الکس سانگ ده نفره شده بود متحمل شکست سنگین 4 بر صفر شد و به این ترتیب با توجه به باخت در بازی اول از دور رقابت ها حذف شد.
فینکه پس از این شکست حاضر نشد به سئوالاتی پیرامون آینده کاری اش جواب دهد.
مطبوعات کامرونی از فینکه خواسته اند قبل از مسابقه نهایی مرحله گروهی مقابل برزیل که روز دوشنبه خواهد بود استعفا دهد. اما فینکه تمام تلاش خود را می کند که وارد این مسئله نشود.
او گفته است:" من نباید تصمیم بگیرم. هیچ ارتباطی به من ندارد.
"من می خواهم روی دیگری از کامرون را در برابر برزیل نشان دهم، این مربوط به بحث نظم است. ما می خواهیم 11 به 11 بازی کنیم."
فینکه در حال حاضر در کنار چهار دستیار کامرونی تعیین شده توسط فدراسیون فوتبال این کشور فعالییت می کند تا از تاثیر مربیان در کادر فنی کار اطمینان حاصل شود.
 
این تفکر توسط رو‍‍ژه میلا بازیکن افسانه ای کامرون مطرح شد ، که قبل از مسابقات می گفت اعتقادی به مربی سابق فرایبورگ ندارد، و یک بار دیگر خواستار رفتن او شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.