ستاره بازیساز تیم ملی اسپانیا و بارسلونا در آستانه پیوستن به تیم العربی قطر است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،در حالی که ژاوی به همراه تیم ملی اسپانیا در برزیل به سر می برد از اسپانیا خبر می رسد که مقدمات جدایی ژابی از آبی اناری پوشان بارسلونا مهیا شده و مقامات این باشگاه عنوان کرده اند مانع جدایی او نخواهند شد.
گفته می شود این طراح 34 ساله قصد دارد راهی منطقه خاورمیانه شود و به عضویت العربی قطر درآید.حتی گفته می شود او پیش قراردادی هم با باشگاه قطری برای فصل آینده امضا کرده است.
ژاوی تمام دوران بازی خود را در بارسا گذرانده اما اکنون قصد دارد راه  پپه گواردیولا هم بازی و سرمربی سابق خود که سال های آخر فوتبالش را در الاهلی قطر گذراند،در پیش بگیرد.
چند باشگاه چینی و امریکایی هم خواهان ژاوی هستند اما  پیشنهاد   وسوسه کننده 11 میلیون دلاری العربی  برای سه فصل، مبلغی نیست که ژاوی بتواند از آن چشم بپوشد.
دن پترسکیو مدافع سابق چلسی و سرمربی االعربی تایید کرد که قرار است قردادی با ژاوی امضا شود.
او گفته است" ژاوی پیش قراردادی با العربی امضا کرده است . ما مستقیما با او در تماسیم او اکنون در برزیل است و تمام حواسش پیش جام جهانی و تیم ملی است، اگر او به اینجا بیاید ما می توانیم بازیکنان بزرگ دیگری هم جدب کنیم. العربی می تواند  برای هر فصل 8 میلیون یورو به ژاوی بپردازد."
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار