سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ وزیر بهداشت خبر داد:

معرفی بخش اطفال بیمارستان ولیعصر بروجن به عنوان الگوی کشوری

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اظهار رضایت از روند ارائه خدمات در بخش اطفال بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن، از تدوین مستندات فعالیت این بخش و ارائه آن به عنوان الگو به دیگر بیمارستان های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی در جریان بازدید از بیمارستان ولیعصر (عج) شهر بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، رضایتمندی بالای مراجعان بخش اطفال این بیمارستان و تلاش برای ایجاد فضای جذاب همراه با رابطه ای صمیمی بین کادر درمانی و کودکان را از ویژگی های این بخش عنوان کرد.

وی افزود: این بخش قابلیت معرفی شدن به عنوان الگو به سایر بیمارستان های کشور را داراست.

به گفته دکتر قاضی زاده هاشمی؛ به زودی مستندات ارائه خدمات در بخش اطفال بیمارستان ولیعصر بروجن توسط گروه فنی برای ارائه به سایر بیمارستان ها تهیه و در اختیار آنان قرار می گیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار، ضمن بازدید از بخش اورژانس و اطفال، و عیادت از برخی بیماران و گفت و گو با پزشکان، پرستاران و پرسنل بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن، با توجه به محدودیت های این مرکز درمانی، خدمات ارائه شده را از نظر کمی و کیفی قابل تقدیر دانست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سفر چند ساعته به استان چهارمحال و بختیاری، ضمن بررسی روند اجرای طرح تحول سلامت و مشکلات بخش بهداشت و درمان، از بیمارستان های لردگان و ولیعصر (عج) بروجن بازدید کرد.

شهرستان بروجن، با 119 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن ( شهر بروجن، با بیش از 52 هزار نفر جمعیت ) در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.