سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گروهک تروریستی تکفیری- بعثی تهدیدی برای کشورهای غربی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه از نیروهای کشورهای غربی در گروهک تروریستی-تکفیری بعثی حضور دارند، گفت: این گروهک در آینده می‌تواند در کشورهای منطقه و همچنین کشورهای غربی مشکلات جدی را به وجود آورد.

"وحید احمدی" نماینده مردم کرمانشاه، کنگاور و هرسین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات تروریستی گروهک تروریستی داعش و گسترش این گروهک در کشورهای منطقه، گفت: این گروهک ترکیبی از نیروهای بعثی، تکفیری و وهابی‌های تندرو است.

وی ادامه داد: در پشت صحنه این اقدامات نیروهای امنیتی کشورهای غربی وجود دارند و از حمایت‌هایی که در این دو سال اخیر از مسئله تروریست داشتند، ابایی ندارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این حمایت‌ها مسئله پوشیده‌ای نیست، اظهار داشت: این کشورها همواره به دنبال تقویت جریان‌های تروریستی‌ بوده و دوست دارند در عرصه کشورهای اسلامی فعالیت کنند، همچنین آن‌ها منتظر حرکت‌های ایذایی‌اند.

وی افزود: در گذشته کشور مورد توجه آنها سوریه بود و اخیرا عراق را نیز اضافه کردند، هر چند که غیر از حرکت‌های اخیر داعش تحرکاتی نیز در ماه‌های اخیر در برخی از استان‌های این کشور وجود داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: این گروهک تروریستی تهدیدی برای امنیت منطقه است و می‌تواند تهدیدی برای کشورهای غربی باشد.

احمدی اضافه کرد: در حال حاضر ممکن است کشورهای غربی از اینکه توانسته‌اند در برخی کشورهای اسلامی مشکلاتی ایجاد کنند خوشحال باشند، چرا که در حال حاضر در بین این گروهک تروریستی، نیروهای غربی نیز وجود دارد.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای این کشورها در این گروهک تروریستی فعالند و در آینده می‌توانند در کشورهای منطقه مشکلات جدی را به وجود آورند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.