سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

دیدار اساتید بسیجی با خانواده معزز شهدا

مسئول روابط عمومی بسیج اساتید در تشریح برنامه‌های روز بسیج اساتید گفت: دیدار با خانواده معزز شهدا، شرکت اساتید بسیجی در نماز جمعه تهران، برگزاری همایش بصیرت با حضور اساتید بسیجی استان تهران و سخنرانی‌های علمی و پژوهشی، از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت روز بسیج اساتید خواهیم داشت.

"مجید قربانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اساتید، اظهار داشت: هر ساله با فرارسیدن هفته بسیج در راستای راه امام، شهدا و فرمایشات مقام معظم رهبری همچنین شهدایی چون شهید چمران بزرگترین استاد بسیج شهید و شهدای دیگر جنگ تحمیلی کشورمان و با هدف ادامه راه این شهدا، برنامه‌های مختلف ویژه‌ای داریم.

مسئول روابط عمومی بسیج اساتید با اشاره به اینکه بسیج اساتید استان تهران فعالیتش را به صورت مستمر با برنامه مشخص پیگیری می‌کند، تصریح کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا، شرکت اساتید بسیجی در نماز جمعه تهران، برگزاری همایش بصیرت با حضور اساتید بسیجی استان تهران و سخنرانی‌های علمی و پژوهشی، از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت روز بسیج اساتید خواهیم داشت.

وی افزود: در واقع رویکرد روابط عمومی بسیج اساتید یک رویکرد علمی، پژوهشی و در راستای رسالتی است که اساتید برعهده دارند، لذا افزایش جذب اساتید بسیجی در کارگروه‌های تخصصی و فراگیر کردن حضور اساتید دانشگاهی از مهمترین برنامه‌های روابط عمومی بسیج اساتید است.

مسئول روابط عمومی بسیج اساتید با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین اظهار داشت: در حال حاضر تعدادی کار گروه برای حلقه‌های صالحین تشکیل شده که تعداد آنان در حال افزایش است. همچنین از اساتید دفاع‌ مقدس در حوزه‌های مختلف پژوهش استفاده شده است.

قربانی در پایان با بیان اینکه در راستای نامگذاری امسال برنامه‌هایی با مولفه‌های اقتصادی و فرهنگی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: مقوله فرهنگ و اقتصاد ارتباط مستقیمی با ماهیت دانشگاه دارد و ما سعی داریم در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب فعالیت‌هایی را در این زمینه انجام دهیم.
 
انتهای پیام/   

برچسب ها: بسیج ، اسلتید ، هفته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.