سی یکم خرداد همزمان با روز بسیج اساتید به همت سازمان بسیج اساتید کشور 1000 استاد بسیجی دانشگاه های تهران بزرگ با حضور درحرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های آن امام همام تجدید میثاق می کنند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، این مراسم صبح روز شنبه 31 خرداد همزمان با روز بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران با حضور دکتر صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، معاونین و مسئولین، روسای دانشگاه‌ها و 1000 استاد بسیجی دانشگاههای تهران انجام می‌شود.

این کاروان دانشگاهی با اعطای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارتنامه در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و میثاق نامه اساتید بسیجی با امام راحل (ره) با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق خواهند کرد.

شایان ذکر است بسيج اساتيد دانشگاهها و مراكز آموزش عالي و پژوهشي كشور از جمله سازمانهاي خودجوشي است كه با همت برخي از اعضاي هيأت علمي دلسوز انقلاب بنابه ضرورت و در راستاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تحقق نيات مقدس حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري بخصوص در جهت عملي شدن وحدت حوزه و دانشگاه ، توليد علم، آزاد انديشي ديني و بالا بردن توان و بنيه علمي و فرهنگي اساتيد در دانشگاهها و جامعه راه اندازي شده تا بتواند از دستاوردهاي انقلاب اسلامي دفاع و در مقوله هاي علمي و مديريتي كشور حضور فعال داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار