سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واکنش به هجوم وحشیانه گروهک تروریستی داعش به مردم عراق و عتبات عالیات؛

تشکل‌های دانشجویی مقابل سفارت عراق تجمع می‌کنند

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور از برگزاری تجمع تشکل‌های بزرگ دانشجویی مقابل سفارت عراق در روز چهارشنبه 28 خرداد خبر داد.

"میکائیل دیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،  از برگزاری تجمع تشکل‌های بزرگ دانشجویی مقابل سفارت عراق خبر داد و گفت: تشکل‌های بزرگ دانشجویی از تمامی دانشجویان و مردم شریف کشورمان در اقوام و مذاهب گوناگون دعوت می‌کند تا در این اجتماع شرکت کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم عراق اعلام کنند.
 
وی با بیان اینکه جریان دانشجویی بر خود فرض می‌داند که با برگزاری تجمع مواضع خود را نسبت به‌ فتنه‌انگیزی‌های آمریکا و عربستان در منطقه اعلام کند، تصریح کرد:  برهمین اساس روز چهارشنبه (28 خرداد) ساعت 14:30 مقابل سفارت عراق در تهران تجمع خواهیم کرد.
 
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با اشاره به اینکه جریانات کنونی عراق از سوی آمریکایی‌ها ساخته و پرداخته شده است، اظهار داشت: آمریکا با استفاده از گروه‌های سلفی که مورد تایید هیچ‌ کدام از جریان‌های اسلامی نیستند، در عراق فتنه‌انگیزی می‌کند و هدفی جز اسلام‌ستیزی، اسلام‌هراسی و تفرقه میان مذاهب مختلف اسلامی و اقوام منطقه ندارد.
 
دیانی  با تاکید بر هوشیاری مسلمانات درتصریح کرد: آنچه در چند روز اخیر شاهد بودیم نشان‌ از وحدت شیعه و سنی، کرد و فارس و عرب در هر مذهب و قومیت بود که نشان‌گر از ناکام ماندن این حرکت توسط آمریکایی‌ها است.
 
وی با تاکید بر آمادگی دانشجویان در دفاع از هرگونه تعرض به حریم عتبات عالیات، خاطرنشان کرد: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور نیز با شعار دفاع از مردم مظلوم عراق در این تجمع شرکت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.