سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران خبر داد

حمایت از "شرکت‌های دانش بنیان مازندران" اولویت معاون رئیس جمهور

طی بازدید معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري از پارک علم و فناوری استان مازندران از برنامه حمايتي چون پرداخت تسهيلات به شركت‌هاي دانش بنيان خبر داد.

علی معتمد زادگان رییس پارک علم وفناوری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: سورنا ستاري ‌طی بازدید و با حضور در نشست مديران و مسوولان مراكز رشد و شركت‌هاي دانش بنيان مازندران در ساري اين تصميم جديد معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري به منظور حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان در عرصه‌هاي علمي است.

وی افزود: معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري حاضر به پرداخت تسهيلات حتي تا رقم يك‌هزار ميليارد ريال به شركت‌هاي دانش بنيان است، چنانچه ميزان پرداخت تسهيلات به شركت‌هاي دانش بنيان را براساس نوع طرح و ميزان نیاز آنها دانست و بر لزوم تسهيل روند پرداخت تسهيلات به شركت‌هاي دانش بنيان براي حمايت از اين مجموعه‌ها تاكيد كرد.  

معتمدزادگان تصریح کرد: تمامي اين اقدامات حمايتي در گرو ثبت نام شركت‌هاي دانش بنيان در وب سايت مربوطه و تاييد آنها است، همچنین ديدار با فرهيختگان و استادان دانشگاه‌هاي مازندران و ديدار و گفتگو با استاندار از ديگر برنامه‌هاي سفر معاون رئيس جمهوري به مازندران است.   

وی اظهار داشت: انتظار پارک علم و فناوری استان از معاون محترم رئیس جمهور ارائه تسهیلات و کمک‌های لازم جهت تامین و تجهیز ساختمان و فضا و زمین مناسب جهت واگذاری  و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان می‌باشد،چنانچه مازندران نهمين مقصد معاون علمي و فناوري رئيس جمهور براي بازديد از مراكز علمي و فناوري و ديدار از نزديك با نخبگان است.  

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
مشکل فضا و امکانات نیست، مسئولین در مازندران اصلا توانایی ارزیابی طرح و امید بخشی را ندارند.

با طرحی بین المللی پیش آنها رفتیم، گفتند مگه شما میتونید، برید. !!!

آیا این کار درست است؟